• Νέο
HUMIRON Fe Χουμικός Σιδήρος 1kg-MaShop.gr
search
  • HUMIRON Fe Χουμικός Σιδήρος 1kg-MaShop.gr
  • HUMIRON Fe Χουμικός Σιδήρος 1kg-MaShop.gr

HUMIRON Fe Χουμικός Σιδήρος 1kg

985-002
22,00 €
με ΦΠΑ

Είναι υδατοδιαλυτός χουμικός σίδηρος που περιέχει 40% βιοενεργά χουμικά οξέα και 6% χηλικό σίδηρο, άμεσα διαθέσιμο στα φυτά και χρησιμοποιείται για την διόρθωση της τροφοπενίας σιδήρου σε όλες τις καλλιέργειες.

Σύσταση: Είναι 100% υδατοδιάλυτο και αποτελείται από 45% χουμικά οξέα, 6% χηλικό σίδηρο, ph 8-9 και το χρώμα του είναι καφέ σκούρο.

Ποσότητα
Διαθέσιμο

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

ΧΡΗΣΗ: Εφαρμογή στο έδαφος ή με διαφυλλικό ψεκασμό. Στο έδαφος γίνεται με διαβροχή του εδάφους ή πότισμα κατά θέση φυτού. Η παρουσία των χουμικών οξέων παρέχει στα φυτά το περιβάλλον εκείνο για καλή ανάπτυξη και χωρίς προβλήματα ασθενειών αλλά και με ανθεκτικότητα σε ακραίες περιβαλλοντικές συνθήκες. Τέλος περιέχει και παρέχει εύκολα στα φυτά 50 βιολογικά ενεργά ιχνοστοιχεία, αυξάνει σημαντικά την απορρόφηση σιδήρου και ιχνοστοιχείων, ακόμη και σε πολύ αλκαλικά εδάφη.

ΔΟΣΟΛΟΓΙΑ: Εφαρμόζεται διαλυμένο στο νερό μόνο του αλλά και σε συνδυασμό με υδατοδιαλυτά λιπάσματα ΝΡΚ, DAP ή ουρία, μέσω ποτίσματος με στάγδην μέθοδο, με καταιονισμό και κατάκλυση. Πρώτα διαλύουμε την ποσότητα που πρέπει σε λίγο νερό, περίπου 5 λίτρα, το αφήνουμε μικρό χρονικό διάστημα και το προσθέτουμε στη δεξαμενή ποτίσματος ή ψεκασμού.

Εφαρμογή από το έδαφος

- Δενδροκομία: Εφαρμόζουμε 100-300γραμμ. HUMIRON ανά δένδρο σε βαριά εδάφη την Άνοιξη σε 2-3 επεμβάσεις ανά 20 ημέρες.

- Λαχανοκομία – Ανθοκομία – Μεγάλες Καλλιέργειες – Χλοοτάπητες: Εφαρμόζουμε πάντα σε διάλυση στο νερό 500-1000γραμμ./στρέμμα.

- Κομμένα άνθη: Διαλύουμε στα 100 λίτρα νερό 10-20γραμμ. το καλοκαίρι και 5-10γραμμ. το χειμώνα.

- Καλλωπιστικά φυτά σε γλάστρα: 60-70γραμμ./φυτό που μπορούμε να διασκορπίσουμε στη επιφάνεια του χώματος ή διαλύουμε την ίδια ποσότητα σε 10 λίτρα νερό.

- Τριανταφυλλιές: Διασκορπίζουμε 10-15γραμμ./m2 ή διαλύουμε 25-50γραμμ. σε 10 λίτρα νερό και ποτίζουμε.

- Οπωροφόρα δένδρα: Εφαρμόζουμε 20-50γραμμ. διαλυμένα σε 10 λίτρα νερό και ποτίζουμε 1 δένδρο.

- Εσπεριδοειδή: Διαλύουμε 10γραμμ./10 λίτρα νερό και ποτίζουμε 1 δένδρο.

- Λαχανοκομία – Ανθοκομία – Χλοοτάπητες: 150-200γραμμ./στρέμμα διαλυμένα στο ανάλογο νερό.

Διαφυλλικοί ψεκασμοί – καταιονισμός: διαλύουμε 5-10γραμμ. σε νερό και ψεκάζουμε μετά τη μεταφύτευση ή όταν παρουσιαστούν συμπτώματα τροφοπενίας σε μικρά φυτά. Γενική δόση για όλες τις καλλιέργειες: 20-30 γραμμ./στρέμμα μια φορά την εβδομάδα. Για μεγάλες καλλιέργειες κρεμμυδιού (χλωρού και ξερού) που το πότισμα γίνεται με καταιονισμό, η εφαρμογή του HUMIRON γίνεται την 5η εβδομάδα από τη σπορά σε δοσολογία 200γραμ/στρέμμα. Για καλλιέργειες καρρότου που το πότισμα γίνεται με καταιονισμό, η εφαρμογή του HUMIRON γίνεται την 3η εβδομάδα από τη σπορά σε δοσολογία 200γραμ/στρέμμα.

985-002
12 αντικείμενα

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha