Παρακάτω θα βρείτε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή της παραγγελίας σας.

Πληρωμή με Τραπεζική Κάρτα

Στον Πελάτη δίνεται η δυνατότητα πληρωμής της παραγγελίας του μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard και Maestro. Επίσης, στην περίπτωση που κάποιος Πελάτης το επιθυμεί μπορεί να πληρώσει και χρησιμοποιώντας το ηλεκτρονικό πορτοφόλι Masterpass.

Ο Πελάτης τη στιγμή της πληρωμής, εκτρέπεται σε ιστοσελίδα της τράπεζας όπου καταχωρεί τα στοιχεία της κάρτας του. Τα εμπιστευτικά δεδομένα (ο αριθμός της τραπεζικής κάρτας, η ημερομηνία λήξης και ο κωδικός ασφαλείας CVV) είναι απόρρητα στοιχεία και διαβιβάζονται άμεσα στον διακομιστή της τράπεζας χωρίς να διέλθουν από τα μέσα του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.

Στη συνέχεια το σύστημα πληρωμών της τράπεζας ενημερώνει άμεσα για την επιτυχία ή αποτυχία της συναλλαγής προκειμένου το ηλεκτρονικό κατάστημα να καταχωρήσει ή όχι την παραγγελία ως εκτελεσμένη.

Με αυτό τον τρόπο, οι οικονομικές πληροφορίες του Πελάτη δε κοινοποιούνται ποτέ στην Επιχείρηση.

Horizontal_Banner_trans.png

Πληρωμή με μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε να μεταφέρετε το ακριβές ποσό της παραγγελίας σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς μας λογαριασμούς.

Στην περίπτωση που καταθέσετε το ποσό σε διαφορετική τράπεζα, τα τραπεζικά έξοδα βαραίνουν εσάς (επιλογή "OUR").

ΜΑΡΑΓΓΕΛΗΣ ΚΩΝ. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ


Τράπεζα Alpha

Swift Τράπεζας (BIC) CRBAGRAA
Αρ. Λογαριασμού: 906002002004618
IBAN: GR05 0140 9060 90 600 200 200 4618


Τράπεζα Πειραιώς

Swift Τράπεζας (BIC) PIRBGRAA
Αρ. Λογαριασμού: 6148020010516
IBAN: GR75 0171 1480 0061 4802 0010 516


Εθνική Τράπεζα Ελλάδος
Swift Τράπεζας (BIC) ERBKGRAA
Αρ. Λογαριασμού: 44640076970
IBAN: GR27 0110 4460 0000 4464 0076 970

Τράπεζα Eurobank Εργασίας

Swift Τράπεζας (BIC) ERBKGRAA
Αρ. Λογαριασμού: 0267250200388728
IBAN: GR74 0260 7250 0001 1020 0388 728

Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας,
παρακαλούμε όπως συμπεριλάβετε στην αιτιολογία του εμβάσματος
τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Πληρωμή με Αντικαταβολή

Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή για Ελλάδα παρέχεται από τις εταιρίες ταχυμεταφορών με πρόσθετα τέλη χωρίς δικαίωμα υπαναχώρησης, και τα οποία δεν επιστρέφονται σε περίπτωση που ο Πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν. Η πληρωμή πρέπει να εξοφληθεί στον διανομέα με μετρητά ή με κάρτα κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία διανομής.

Αντικαταβολή ACS: 2€ Δωρεάν

Αντικαταβολή ELTA: 3€ Δεν υποστηρίζεται

Αντικαταβολή με Φορτωτική: Δεν υποστηρίζεται

Για παραγγελίες άνω των 100€, το κόστος αντικαταβολής παρέχεται από την εταιρία μας.

Πληρωμή στο φυσικό μας κατάστημα

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας στο ταμείο που βρίσκεται στο φυσικό μας κατάστημα, τις ημέρες και ώρες λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων (Εμπορικός Σύλλογος Πλωμαρίου). Παραγγελίες άνω των 500€ μπορούν να εξοφληθούν μόνο με τη χρήση τραπεζικής κάρτας.

Πληρωμή με Δωροεπιταγή ή Κουπόνι

Η πληρωμή με κουπόνι είναι δυνατή. Ο Πελάτης θα πρέπει να γράψει τον κωδικό του Κουπονιού στο αντίστοιχο πεδίο. Εάν το ποσό της παραγγελίας υπερβαίνει το ποσό του κουπονιού, ο Πελάτης πρέπει να πληρώσει το υπόλοιπο της παραγγελίας με άλλo τρόπο. Εάν το ποσό της παραγγελίας είναι μικρότερο από το ποσό του κουπονιού, ο Πελάτης θα πιστωθεί με το υπόλοιπο ποσό που δεν αξιοποιήθηκε.

Σφάλμα Πληρωμής

Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση ή την πραγματοποίηση παραγγελίας από Πελάτη που δεν έχει καταβάλλει ολόκληρο το ποσό ή μέρος της πληρωμής προηγούμενης παραγγελίας ή με τον οποίο εκκρεμεί κίνδυνος απάτης.

Κάθε απόρριψη της τραπεζικής κάρτας, ή άρνηση της πληρωμής με αντικαταβολή, μπορεί να οδηγήσει την Επιχείρηση σε διαδικασία επικύρωσης ή να θεωρηθεί κίνδυνος απάτης. Για όλες τις μη καταβολές πληρωμών, η Επιχείρηση θα εφαρμόσει κυρώσεις και, επιπλέον, θα ορίσει τα έξοδα είσπραξης.

Η Επιχείρηση ελέγχει όλες τις παραγγελίες που τοποθετούνται στο Ηλεκτρονικό της Κατάστημα. Αυτός ο έλεγχος έχει σκοπό να προστατεύσει το Ηλεκτρονικό Κατάστημα από καταχρηστικές πρακτικές: κλοπή ταυτότητας, απάτες πληρωμής κ.α. Οι εκπρόσωποι της Επιχείρησης ενδέχεται να ζητήσουν από τον Πελάτη, την προσκόμιση διακαιολογητικών ταυτοπροσωπίας (αντίγραφο ταυτότητας ή διαβατηρίου), καθώς και αποδεικτικά φυσικής διεύθυνσης (λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος ή σταθερού τηλεφώνου) προκειμένου την απεμπλοκή της παραγγελίας.

Αν δεν αποσταλούν αυτά τα στοιχεία εντός 7 ημερών, η παραγγελία θα ακυρωθεί αυτόματα. Τυχόν προσκόμιση αναληθών δικαιολογητικών θα έχουν επίσης σαν αποτέλεσμα την ακύρωση της παραγγελίας και κοινοποίησή τους στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.