Ελαιοραβδιστικό Αχινός MSR32 με Σωλήνα Αλουμινίου-MaShop.gr
search
  • Ελαιοραβδιστικό Αχινός MSR32 με Σωλήνα Αλουμινίου-MaShop.gr
  • Ελαιοραβδιστικό Αχινός MSR32 με Σωλήνα Αλουμινίου-MaShop.gr
  • Ελαιοραβδιστικό Αχινός MSR32 με Σωλήνα Αλουμινίου-MaShop.gr

Ελαιοραβδιστικό Αχινός MSR32 με Σωλήνα Αλουμινίου

MSR32
255,00 €
με ΦΠΑ Διαθέσιμο σε 4-10 ημέρες

Τεχνικά χαρακτηριστικά

  •  Τύπος κίνησης: Παλμική
  • Μήκος:  Σύνηθες μήκος 2,40μ μαζί με το χειριστήριο Υπάρχει δυνατότητα κατασκευής βέργας μήκους από 1,80μ έως 3,40μ μαζί με το χειριστήριο.
  • Επέκταση: Υπάρχει δυνατότητα κατασκευής προέκτασης μήκους 1μ
  • Βάρος:  3kg σε μήκος 2,40μ
  • Καλώδιο: 14 μέτρα
  • Κατανάλωση: 9-10 Α (μέση κατανάλωση)
  • Στροφές κεφαλής: 1750 RPM/12V
  • Μοτέρ: DC 12V 200 Watt
Ποσότητα
Διαθέσιμο σε 4-10 ημέρες

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Η βέργα MSR 32 «Αχινός» είναι η τελευταία μας πρόταση για την συγκομιδή της ελιάς με ακόμα μεγαλύτερη απόδοση και ελάχιστη ζημιά προς τα κλαριά και τα φύλλα του δέντρου. Aυτό επιτυγχάνεται με τη διάταξη των ραβδιών της κεφαλής που αποτελείται από 2 μπάλες που φέρουν από 8 ραβδιά σε σχήμα Υ σε εναλλαγή με 8 ραβδιά κάθετα η κάθε μία. Η εναλλαγή των ραβδιών τα βοηθάει να εισχωρούν ακόμα και στα πιο πυκνά φυλλώματα. Τα σφαιρίδια που φέρουν τα ραβδιά στα άκρα τους καθώς και η εναλλαγή του σχήματος  των ραβδιών καθιστούν την MSR 32 ως την πιο αποδοτική  και φιλική προς το δέντρο βέργα στην κατηγορία της. Επίσης η ποιότητα του υλικού που αυτά είναι κατασκευασμένα καθώς και τα μεταλλικά γρανάζια με ελικοειδές δόντι που φέρει το σύστημα κίνησης «Τ» της κεφαλής κατατάσσουν την βέργα Αχινός MSR 32 ως την βέργα με τις λιγότερες βλάβες από τις υπόλοιπες της κατηγορίας της.

MSR32

Χαρακτηριστικά

Βάρος
3
Μήκος
2,4μ
Μήκος Καλωδίου
14μ
Στροφές
1750RPM/12V
Τύπος κίνησης
Παλμική
Κατανάλωση
9-10 A
Μοτέρ
DC 12V 200 Watt

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha