AZOSPIR ενεργοποιητής εδάφους 1lt
search
  • AZOSPIR ενεργοποιητής εδάφους 1lt
  • AZOSPIR ενεργοποιητής εδάφους 1lt

AZOSPIR ενεργοποιητής εδάφους 1lt

14,00 €
με ΦΠΑ Άμεση παραλαβή / Παράδοση σε 1-3 ημέρες

Μικροβιακό εμβόλιο εδάφους που περιέχει ωφέλιμα αζωτοδεσμευτικά βακτήρια. Βελτιώνει τις φυσικοχημικές ιδιότητες του εδάφους.

Ποσότητα
Διαθέσιμο

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Μικροβιακό εμβόλιο εδάφους που περιέχει ωφέλιμα αζωτοδεσμευτικά βακτήρια. Συγκεκριμένα περιέχει βακτήρια του γένους Azospirillum τα οποία συμβιώνουν με τα ριζικά τριχίδια και τις ρίζες των φυτών και βακτήρια του γένους Azotobacter τα οποία ζουν ελεύθερα στο έδαφος. Τα βακτήρια αυτά δεσμεύουν το ατμοσφαιρικό άζωτο μετατρέποντάς το σε αμμωνιακό και παράλληλα παράγουν ουσίες (IAA, GA) οι οποίες προάγουν την ανάπτυξη και την καλή υγεία του ριζικού συστήματος. Το AzoSpir περιέχει ένα ιδανικό συνδυασμό θρεπτικών στοιχείων τα οποία οι ωφέλιμοι αζωτοδεσμευτικοί οργανισμοί χρησιμοποιούν ως έτοιμη πηγή τροφής. Τέλος, το θρεπτικό περιεχόμενο του AzoSpir βελτιώνει τις φυσικοχημικές ιδιότητες του εδάφους.

  • Αυξάνει σταδιακά την περιεκτικότητα του εδάφους σε άζωτο άμεσα διαθέσιμο στα φυτά παρέχοντας ομαλή ανάπτυξη στις καλλιέργειες.
  • Περιορίζει τη χρήση χημικών αζωτούχων λιπασμάτων προστατεύοντας το περιβάλλον.
  • Βοηθά στον καλύτερο αερισμό και στη μεγαλύτερη διεισδυτικότητα του ριζικού συστήματος.
  • Βελτιώνει τις φυσικοχημικές ιδιότητες του εδάφους.
  • Εμπλουτίζει το έδαφος με οργανική ουσία που είναι απαραίτητη για τους ωφέλιμους μικροβιακούς πληθυσμούς.
  • Ενισχύει την ικανότητα ανταλλαγής ιόντων μεταξύ ριζών και εδάφους.
  • Αυξάνει σημαντικά τη φυτρωτικότητα των σπόρων.
  • Εμπλουτίζει το έδαφος με ωφέλιμους μικροοργανισμούς που λειτουργούν συμβιωτικά με τα φυτά και παράγουν ουσίες που βοηθούν στην ανάπτυξη του ριζικού συστήματος των φυτών.
  • Αυξάνει την απόδοση των καλλιεργειών και συντελεί στην ανάπτυξη πολύ παραγωγικών φυτών με μεγάλη ανθεκτικότητα σε συνθήκες στρες.
  • Συντελεί στην αύξηση των κερδών του καλλιεργητή.

Χρησιμοποιείται σε:

Μηλοειδή- Πυρηνόκαρπα- Εσπεριδοειδή- Ακρόδρυα- Επιτραπέζια σταφύλια- Οινοποιήσιμα σταφύλια- Ελιές- Ακτινίδια- Κηπευτικά- Δημητριακά- Φυτά μεγάλης καλλιέργειας- Καλλωπιστικά φυτά- Καλλωπιστικά δέντρα-θάμνοι- Τροπικά- Αρωματικά φυτά- Φυτώρια- Υπερτροφές- Άλλα δέντρα

8 αντικείμενα

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha