SILIT 30M 1Kg  σκόνη πυριτίου για ψεκασμούς
search
  • SILIT 30M 1Kg  σκόνη πυριτίου για ψεκασμούς

SILIT 30M 1Kg σκόνη πυριτίου για ψεκασμούς

14,70 €
με ΦΠΑ

Το SILIT 30 M είναι μία πολύ λεπτή σκόνη πετρωμάτων, ειδικά σχεδιασμένη για διαφυλλικές εφαρμογές. Βελτιώνει την βλαστική ανάπτυξη, προκαλώντας μεγαλύτερη αντίσταση στις φυτοπαθολογίες και μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις μετασυλλεκτικές προσβολές.

Ποσότητα
Διαθέσιμο

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Το προϊόν έχει άριστη πρόσφυση στην επιφάνεια των φύλλων και των φρούτων, όπου επιτρέπει την δημιουργία εμποδίου στην επίθεση των φυτοφάγων εντόμων και στην ανάπτυξη των προνυμφών και κρυπτόγαμων.

  • Πολύ λεπτή σκόνη πετρωμάτων Silit 30M για διαφυλλικές εφαρμογές
  • Λειτουργεί ως λίπασμα αλλά και ως φυσικό εντομοκτόνο
  • Δεν συγκαταλέγεται στα φυτοφάρμακα 
  • Ιδανικό για όλες τις δενδρώδεις καλλιέργειες, αμπέλι, κηπευτικά κ.α. 
  • Βελτιώνει τη βλαστική ανάπτυξη
  • Ενισχύει την αντίσταση στις φυτοπαθολογίες
  • Προωθεί την ανθεκτικότητα στις μετασυλλεκτικές προσβολές
  • Σαν βιολογικό εντομοκτόνο αποτρέπει με φυσικό τρόπο  τις προσβολές από φυτοφάγα έντομα
  • Αυξάνει σημαντικά την παραμονή σκευασμάτων χαλκού στα φύλλα
  • Συνδυάζεται με το QUICK A3
  • Συνδυάζεται με τα περισσότερα λιπάσματα και φυτοφάρμακα
  • Περιέχει πυρίτιο 50%, οξείδιο αργιλίου 27%, κάλιο 3,5% κ.α.
  • Διαφυλλικές επεμβάσεις με 200gr silit 30M/100l νερό
  • Επανάληψη ψεκασμού κάθε 7-14 ημέρες 
  • Προϊόν ιταλικής προέλευσης
ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΟΣΟΛΟΓΙΑ
Κηπευτικά φύλλων και καρπών 50-100 g/100 lt νερού

Εσπεριδοειδή

80-100 g/100 lt νερού

Οπωροφόρα (Γιγαρτόκαρπα, Πυρηνόκαρπα, ακτινίδια, κλπ)

90-100 g/100 lt νερού

Αμπέλι

90-120 g/100 lt νερού

Ελαιόδεντρο

80-100 g/100 lt νερού
Βιομηχανικές καλλιέργειες και ποώδη (θεραπείες και διαφυλλική λίπανση) 50-100 g/100 lt νερού
Φυτώρια οπωροφόρων και διακοσμητικών 80-100 g/100 lt νερού

Διακοσμητικά

50-80 g/100 lt νερού

 

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Το Silit 30 Μ συνδυάζεται με αντιπαρασιτικές θεραπείες. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με την παρουσία καρπών. Σε εφαρμογές μυκητοκτόνων με βάση το χαλκό μπορεί να αυξήσει χρονικά την παραμονή του χαλκού για περισσότερο χρόνο.Το Silit M 30 είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό σε συνδυασμό με Quick A3 και Metab στη περίπτωση προγραμμάτων ελέγχου ορισμένων εντόμων.
ΜΕΣΗ ΧΗΜΙΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ (% βάρος)
SiO2 50%
Na2O 1,1%
Al2O3 27%
S 1,50%
K2O 3,50%
MgO 0,10%
Fe2O3 1,60%
CaO 0,1 %
8 αντικείμενα

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha