Μάσκα Μισού Προσώπου 3M 4251-MaShop.gr
search
  • Μάσκα Μισού Προσώπου 3M 4251-MaShop.gr
  • Μάσκα Μισού Προσώπου 3M 4251-MaShop.gr

Μάσκα Μισού Προσώπου 3M 4251

4251
34,00 €
με ΦΠΑ Άμεση παραλαβή / Παράδοση σε 1-3 ημέρες

Μάσκα μισού προσώπου επαναχρησιμοποιούμενη.

Προτεινόμενες Εφαρμογές

Για χρήση σε επικίνδυνα βιομηχανικά περιβάλλοντα

Ποσότητα
Διαθέσιμο

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Αποτελεσματική και άνετη προστασία από οργανικούς ατμούς και επικίνδυνα σωματίδια

Ελαφριά και ισορροπημένη σχεδίαση χαμηλού προφίλ, για περιφερειακή όραση

Ενσωματωμένα φίλτρα, που σημαίνει ότι είναι έτοιμη για χρήση και βολική, χωρίς την ανάγκη συναρμολόγησης εξαρτημάτων ή συντήρησης

Απαλή και απόλυτη εφαρμογή στο πρόσωπο, με ανάγλυφο δακτύλιο σφράγισης κατασκευασμένο από υποαλλεργικό υλικό

Ρυθμιζόμενοι ιμάντες κεφαλής και εύκολο κούμπωμα του ιμάντα του αυχένα

Κεντρικά τοποθετημένη βαλβίδα εκπνοής, που συμβάλλει στη μείωση της ανάπτυξης θερμότητας και υδρατμών σε θερμές και υγρές συνθήκες

FFA2P3 R D, που προστατεύει από οργανικούς ατμούς με σημείο βρασμού μεγαλύτερο από 65 °C, έως και 10 φορές το Επιτρεπτό Όριο Έκθεσης (OEL) ή 5000 ppm (όποιο είναι χαμηλότερο) και 20 φορές το OEL για σωματίδια

Περιλαμβάνει έναν σάκο που επανασφραγίζει για υγιεινή φύλαξη και μεταφορά

Η 3M™ Μάσκα Μισού Προσώπου Χωρίς Ανάγκη Συντήρησης 4255 είναι μια απλή και έτοιμη για χρήση μάσκα προστασίας της αναπνοής με ενσωματωμένα φίλτρα. Τα δύο ενσωματωμένα φίλτρα άνθρακα παρέχουν χαμηλή αντίσταση στην αναπνοή και ο ανάγλυφος δακτύλιος σφράγισης χωρίς σιλικόνη είναι απαλός και υποαλλεργικός, παρέχοντας απόλυτη εφαρμογή στο πρόσωπο. Περιλαμβάνει έναν σάκο που επανασφραγίζει για υγιεινή φύλαξη και μεταφορά.

Αποκτήστε αποτελεσματική, εύχρηστη και πλήρως συναρμολογημένη προστασία της αναπνοής με την 3M™ Μάσκα Μισού Προσώπου Χωρίς Ανάγκη Συντήρησης 4255. Τα ενσωματωμένα φίλτρα προσφέρουν ευκολία. Απλώς χρησιμοποιήστε την μέχρι το χρονοδιάγραμμά σας για αλλαγή να υποδεικνύει ότι απαιτείται αντικατάσταση ή μέχρι να κορεστούν τα φίλτρα και μετά απορρίψτε την. Η μάσκα προστασίας της αναπνοής της 3Μ έχει ανάγλυφο δακτύλιο σφράγισης που είναι από απαλό, υποαλλεργικό υλικό χωρίς σιλικόνη και παρέχει προστασία FFA2P3 R D από οργανικούς ατμούς και επικίνδυνα σωματίδια. Η ελαφριά και ισορροπημένη σχεδίαση διαθέτει μια κεντρικά τοποθετημένη βαλβίδα εκπνοής που συμβάλλει στη μείωση της ανάπτυξης θερμότητας και υδρατμών, βοηθώντας στη διατήρηση της άνεσης σε θερμές και υγρές συνθήκες. Ο ρυθμιζόμενος ιμάντας κεφαλής συμβάλλει στην επίτευξη της εφαρμογής για διαφορετικά μεγέθη και σχήματα προσώπου και ο ιμάντας του αυχένα έχει εύκολο κούμπωμα. Η σχεδίαση χαμηλού προφίλ δεν εμποδίζει την περιφερειακή όραση και τα δύο μεγάλα, ενσωματωμένα φίλτρα άνθρακα παρέχουν χαμηλή αντίσταση στην αναπνοή. Το FFA2P3 R D προστατεύει από οργανικούς ατμούς με σημείο βρασμού μεγαλύτερο από 65 °C, έως και 10 φορές το Επιτρεπτό Όριο Έκθεσης (OEL) ή 5000 ppm (όποιο είναι χαμηλότερο) και 20 φορές το OEL για σωματίδια. Περιλαμβάνει έναν σάκο που επανασφραγίζει για υγιεινή φύλαξη και μεταφορά.

4251
5 αντικείμενα

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha