Φίλτρο Μάσκας 725 A2B2E2K2P3- MaShop.gr
search
  • Φίλτρο Μάσκας 725 A2B2E2K2P3- MaShop.gr

Φίλτρο Μάσκας 725 A2B2E2K2P3

725 A2B2E2K2P3
26,25 €
με ΦΠΑ Άμεση παραλαβή / Παράδοση σε 1-3 ημέρες
  • Ανταλλακτικό φίλτρο μάσκας μοντέλο CLIMAX 725 Προστασίας A2B2E2K2P3
  • Εξαιρετικής ποιότητας
  • Για τοξικές αναθυμιάσεις και σωματίδια
  • Made in Spain
Ποσότητα
Τελευταία προϊόντα σε απόθεμα

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Tα φίλτρα της σειράς 725 είναι κατάλληλα για την μάσκα 731 της Climax. 

Το φίλτρο της Climax 725-A2B2E2K2P3 έχει σχεδιαστεί για να σας παρέχει μέγιστη αναπνευστική προστασία από ένα μεγάλο φάσμα επικίνδυνων αερίων και ατμών όπως είναι: 

Oργανικοί ατμοί και τα οργανικά αέρια (όπως είναι οι διαλύτες και τα χρώματα) με σημείο βρασμού πάνω από 65oC. Το χλώριο. Τα αλογόνα. Τα όξινα αέρια. Το διοξείδιο του θείου. Η αμμωνία και τα παράγωγα της. Αερολύματα (aerosols) και λεπτόκοκκη σκόνη με ένα φίλτρο σωματιδίων που παρέχει το υψηλότερο δυνατό επίπεδο προστασίας (class 3) από αερολύματα υγρών και στερεών σωματιδίων.Το φίλτρο είναι κατασκευασμένο από πολύ ανθεκτικά υλικά που είναι αβλαβή για τον οργανισμό. Αποτελείται από δυο κύρια τμήματα που ενώνονται προκειμένου να φτιάξουν ένα σύνθετο φίλτρο. Το φίλτρο αερίων αποτελεί το κατώτερο τμήμα του. Φέρει πλαστικό περίβλημα κωδωνοειδούς σχήματος προκειμένου να διευκολύνει την ροή του αέρα. Το φίλτρο σωματιδίων τοποθετείται πάνω στο φίλτρο αερίων. Έχει ένα περίβλημα με τρύπα στην κορυφή για την είσοδο του αέρα και περιέχει το φίλτρο στο εσωτερικό του. Το φίλτρο είναι φτιαγμένο από ύφασμα διπλωμένο πολλές φορές που επιτρέπει την είσοδο του αέρα εξαιτίας της μεγάλης του αεροδιαπερατότητας, αλλά κατακρατεί τα υγρά και τα στερεά σωματίδια με την μέγιστη αποτελεσματικότητα.

EN 14387:2004 · EN 143 · EN 148/1

Α2 : Οργανικά αέρια και ατμοί με σημείο βρασμού πάνω από 65 βαθμούς κελσίου.

B2E2 : Χλωρίνη, ανόργανα αέρια , όξινα αέρια και διοξείδιο του Θείου.

Κ2 : Αμμωνία και παράγωγα οργανικής αμμωνίας

P3 : Πολύ λεπτή σκόνη

725 A2B2E2K2P3
1 Αντικείμενο

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha