POW HUMUS WSG 85 (Χουμικό σε Σκόνη) 1kg-MaShop.gr
search
  • POW HUMUS WSG 85 (Χουμικό σε Σκόνη) 1kg-MaShop.gr
  • POW HUMUS WSG 85 (Χουμικό σε Σκόνη) 1kg-MaShop.gr

POW HUMUS WSG 85 (Χουμικό σε Σκόνη) 1kg

985-001
17,00 €
με ΦΠΑ

Είναι 100% υδατοδιαλυτά μικροκοκκώδη άλατα του Καλίου με χουμικά οξέα για χρήση με το πότισμα στο έδαφος και για διαφυλλικούς ψεκασμούς. Λειτουργεί ως:

- Αυξητικός διεγέρτης των φυτών

- Ενεργοποιεί τους μικροοργανισμούς του εδάφους.

- Βελτιώνει τον άμεσα καλλιεργήσιμο εδαφικό ορίζοντα

- Είναι ένα διαρκές χουμικό υπόστρωμα που δε διασπάται εύκολα από τους μικροοργανισμούς του εδάφους και γι’αυτό παρέχει τα θρεπτικά στοιχεία στα φυτά συνεχώς.

- Έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε χουμικά και φουλβικά οξέα και περίπου 60% βιολογικά – ενεργά ιχνοστοιχεία και 1% σίδηρο.

Σύσταση:

  • 86% ξηρά ουσία
  • 14% υγρασία
  • 90% καλιούχα χουμικά οξέα
  • 80-85% χουμικά οξέα
  • 12% κάλιο
  • 1% σίδηρο
  • 1,3% οργανικό άζωτο
  • pH 9-10,5
  • έχει 99,8% διαλυτότητα
Ποσότητα
Τελευταία προϊόντα σε απόθεμα

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ: Είναι 100% υδατοδιαλυτό και δε φράζει τα ακροφύσια της στάγδην άρδευσης, διότι ο τελικός καταμερισμός της ύλης που διαχύθηκε στο νερό είναι <100 μ. Αναμιγνύεται με υδατοδιαλυτά λιπάσματα διαφόρων τύπων, όπως υδατοδιαλυτά ΝΡΚ, DAP ή ουρία και γίνεται εφαρμογή με καταιονισμό, στάγδην άρδευση ή κατάκλυση.

Εφαρμογή από το έδαφος

- Στάγδην άρδευση: Επιθυμητή η εφαρμογή συνολικά 2 Kg προϊόντος στο στρέμμα για μια καλλιεργητική περίοδο. (προτείνεται η εφαρμογή της ποσότητας αυτής ανά δόσεις, περίπου 500-600γραμμ./εφαρμογή). Προετοιμασία υποστρώματος για μεταφυτεύσεις: Αναμιγνύουμε το POWHUMUS με το μίγμα εδάφους τύρφης, σε αναλογία 1000γραμ./m3, ή γίνεται επιφανειακή διασπορά σε ανάμιξη με τύρφη και άμμο 50-60γραμ./m2.

-Διαφυλλική εφαρμογή (ψεκασμός - καταιονισμός). Γίνεται χρήση συγκέντρωσης POWHUMUS όχι περισσότερο από 30-50 γραμ. στα 100 κιλά νερού και επανάληψη κάθε εβδομάδα, κυρίως σε θερμοκηπιακές καλλιέργειες. Για καλλιέργειες κρεμμυδιού (χλωρού και ξερού) γίνεται εφαρμογή του προϊόντος με καταιονισμό την 3η εβδομάδα από την εγκατάσταση, με την υψηλότερη συγκέντρωση 200γραμ./στρέμμα. Για καλλιέργειες καρότου γίνεται εφαρμογή POWHUMUS την 2η εβδομάδα από τη σπορά, στην υψηλότερη συγκέντρωση 200γραμ./στρέμμα, με καταιονισμό. Χειρισμός σπόρων Ενεργοποιεί και αυξάνει τη βλαστικότητα των σπόρων. Αναμιγνύουμε τους σπόρους με διάλυση 0,01-0,03% προϊόντος , pH 7-7.5, σε 20οC για 8-10 ώρες. Για 100 κιλά σπόρων εφαρμόζουμε 200 γραμ. POWHUMUS σε διάλυση στο νερό. Πότισμα σποροφύτων Το πρώτο πότισμα γίνεται αμέσως μετά τη σπορά στους δίσκους και ύστερα επαναλαμβάνεται κάθε εβδομάδα με 150 γραμ. POWHUMUS στα 1000 λίτρα νερό.

985-001
3 αντικείμενα

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha