-
MenuΠίσω
-
Προϊόντα
-
-
-
Στήλη Β
-
-
-
-
Επαγγελματικοί ΣπόροιΟι Επαγγελματικοί Σπόροι, απευθύνονται σε επαγγελματίες καλλιεργητές
-
-
-
-
-
Κόνδυλοι--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ένδυση & Υπόδηση
-
-
-
Αξεσουάρ Προστασίας
-
-
-
-
-
-
Εργαλεία Χειρός...
-
-
-
Ηλεκτρικά Εργαλεία...
-
-
-
Άλλα Εργαλεία...
-
-
-
-
Εργαλεία Χειρός
-
-
-
Ηλεκτρικά Εργαλεία
-
-
-
-
χορτο
-
-
-
-
-
-
-
-
-
χορτο
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
εικονα
-
-
-
-
-
-
Κήπος-Βεράντα
-
-
-
Υγειονομικής Σημασίας
-
Είδη Δώρων
-
Είδη Δώρων
-
-
-
Λουκέτα - Κλειδαριές
-
-
-
-
-
-
Μάρκες
-
-
Προσφορές
ΣΟΥΠΕΡ ΤΙΜΕΣ!
-
-
ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ
-
-
-
ΜΕΧΡΙ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ
-
-
-
Η ΤΙΜΗ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΑ!
-
-
- Εκθεσιακά Κομμάτια
-
Επικοινωνία
-
-
Πολιτική Προσωπικών ΔεδομένωνΚάθε επικοινωνία σας με το MaShop.GR, διέπεται από την πολιτική περί Προσωπικών Δεδομένων.
-
Προσωπικά Δεδομένα
-
-
-
-
-
Αλλαγές ΠαραγγελιώνΜελετήστε τις σελίδες μας που σχετίζονται με τις ακυρώσεις, αλλαγές και επιστροφές των παραγγελιών.
-
Ακύρωση Παραγγελίας
-
-
-
-
gazon
-
-
-
Ωράριο Λειτουργίας
ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΣΑΒΒΑΤΟ
09:00-14:00
ΤΡΙΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09:00-14:00
18:00-20:00
-
-
-
Που θα μας βρείτεΓεωτεχνική Πλωμαρίου
Τ.Θ.121 Αγίας Μαγδαληνής
812 00 Πλωμάρι, Λέσβος
-
Χαρακτηριστικά
- Χρώμα
- Κίτρινο
- Υλικό
- Μεταλλικό
Γενικά
Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).
Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα.
Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.
Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.
Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:
- Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
- Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
- Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
- Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
- Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
- Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας
Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.
Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:
- Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
- Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
- Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
- Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες
Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
-
Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)
-
Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας
-
Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή
Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη
- Το κόστος του προϊόντος
- Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
- Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)
Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη
- Το κόστος της αντικαταβολής
- Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
- Το κόστος συσκευασίας δώρου
- Τυχόν τραπεζικά έξοδα
- Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)
Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς
"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"
Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.
"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"
Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.
Η βαθμολόγηση της κριτικής δεν μπορεί να αποσταλεί
Αναφορά σχολίου
Αναφορά αποστάλθηκε
Η αναφορά σου δεν μπορεί να σταλεί
Γράψτε μια κριτική
Κριτική αποστάλθηκε
Η κριτική σου δεν μπορεί να σταλεί
Ερωτήσεις (0)
Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.