Γρασίδι Bermuda 500gr (Αγριάδα)-MaShop.gr
search
  • Γρασίδι Bermuda 500gr (Αγριάδα)-MaShop.gr
  • Γρασίδι Bermuda 500gr (Αγριάδα)-MaShop.gr

Γρασίδι Bermuda 500gr (Αγριάδα)

CREA-DC-I
14,00 €
με ΦΠΑ

Γρασίδι Ουγκάντα (Αγριάδα):

  • Χόρτο ζεστής εποχής.
  • Απαιτεί πλήρη ήλιο και καλή αποστράγγιση.
  • Ανθεκτικό στη ζέστη, την ξηρασία, την κυκλοφορία και το αλάτι.
  • Υψηλές απαιτήσεις συντήρησης και θρεπτικών συστατικών.
Ποσότητα
Τελευταία προϊόντα σε απόθεμα

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Το γρασίδι των Βερμούδων είναι ένα γρασίδι ζεστού καιρού που πρέπει να σπαρθεί κατά τους ζεστούς μήνες και σε θερμότερες περιοχές. Χρειάζεστε 20-25kg σπόρου ανά στρέμμα. Πριν από τη σπορά, το έδαφος πρέπει να προετοιμαστεί. Ο σπόρος του χόρτου βερμούδας πρέπει να καλύπτεται από χώμα για να βλαστήσει.  Μόλις εγκατασταθεί, το είδος τα πάει εξαιρετικά καλά σε συνθήκες ξηρασίας, αλλά πρέπει να διατηρείται υγρό όταν σπαρθεί. Ανάλογα με τη θερμοκρασία και την υγρασία, οι σπόροι θα βλαστήσουν σε μόλις τρεις έως επτά ημέρες. Μπορεί να διαρκέσει πολύ περισσότερο, πιθανώς έως και τρεις εβδομάδες, σε συνθήκες λιγότερο από τις ιδανικές.

Φροντίδα και Συντήρηση

Στην ιδανική περίπτωση, ο καλύτερος τρόπος για να διαχειριστείτε το γρασίδι των Βερμούδων σας είναι να αναπτύξετε ένα ετήσιο πρόγραμμα συντήρησης. Προγραμματίστε χρόνο για να κάνετε εποχιακές δουλειές όπως χειμερινός καθαρισμός και αποκόλληση, πρώτο κούρεμα, άρδευση, προγραμματισμένο κούρεμα, αερισμός, λίπανση, έλεγχος ζιζανίων και έλεγχος παρασίτων.

Χειμερινός Καθαρισμός και Αποξήλωση

Σε θερμότερα κλίματα, γύρω στα τέλη Ιανουαρίου, θα πρέπει να είναι καιρός να αρχίσετε να εξετάζετε το ενδεχόμενο του χειμερινού καθαρισμού και της αποκόλλησης. Χειροκίνητη τσουγκράνα ή χρησιμοποιήστε έναν αποσπαστή για να καθαρίσετε τα υπολείμματα χόρτων από την εποχή της αδράνειας και να προετοιμαστείτε για το πρώτο σας κούρεμα της χρονιάς.

Αερισμός πυρήνα

Καθώς οι χειμερινοί μήνες φθίνουν, προς τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, όταν η πιθανότητα παγετού υποχωρεί στη ζώνη σας, θα πρέπει να αρχίσετε να σχεδιάζετε τον πυρήνα αερισμού του γκαζόν σας . Ο αερισμός αποτρέπει τη συμπίεση του εδάφους και αυξάνει την αποστράγγιση.

Λίπανση

Στις αρχές του έτους, κάντε μια δοκιμή εδάφους για να αποφασίσετε τι λίπασμα πρέπει να εφαρμόσετε στο γκαζόν σας, εάν υπάρχει. Κάνοντας μια απλή δοκιμή εδάφους θα εγγυηθείτε ότι θα δώσετε στο γρασίδι των Βερμούδων σας ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να ευδοκιμήσει και δεν θα το ταΐσετε κατά λάθος. Χρησιμοποιήστε τα αποτελέσματα για να ενημερώσετε το σκεύασμα NPK που χρειάζεστε για το λίπαμά σας.

Νερό

Το γρασίδι των Βερμούδων είναι ανθεκτικό στην ξηρασία, αλλά όσο περισσότερο νερό παρέχεται όταν δεν υπάρχει ξηρασία, τόσο καλύτερα μπορεί να αντιμετωπίσει τις στιγμές που το γρασίδι μπορεί να χρειαστεί να αντιμετωπίσει χαμηλή κατανάλωση νερού. Το να ποτίζετε το γρασίδι σας κάθε λίγες μέρες, όταν ο καιρός έχει ζεσταθεί στις ανοιξιάτικες θερμοκρασίες, θα το βοηθήσει να διατηρηθεί υγιές και ακμάζον.

CREA-DC-I
3 αντικείμενα

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha