• Εξαντλήθηκε
Κρόκος Γίγας Jeanne d'arc 402999-MaShop.gr
search
  • Κρόκος Γίγας Jeanne d'arc 402999-MaShop.gr

Κρόκος Γίγας Jeanne d'arc 402999 (φακ.10τμχ)

10828
4,20 €
με ΦΠΑ

Ο κρόκος είναι ένα πανέμορφο λουλούδι με έντονα χρώματα που συναντάμε σε πάρκα και σε κήπους. Τα περισσότερα είδη κρόκου έχουν καλλωπιστική χρήση στον κήπο. Σημαντικό είναι πως υπάρχουν αρκετά είδη και ποικιλίες κρόκου που είναι ενδημικά στον ελληνικό χώρο, δηλαδή φυτρώνουν από μόνα τους στις περιοχές της χώρας μας και πουθενά αλλού. H κάθε συσκευασία περιέχει 10 βολβούς μεγέθους 8/9 που δίνουν ένα εντυπωσιακό λευκό χρώμα. Το ύψος του μπορεί να φτάσει στα 12 εκ.

Συσκευασία: Φάκελος

Είδος φακέλου: Κλασσική σειρά

Ύψος (εκ.): 10

Εποχή σποράς: Φθινόπωρο

Ποσότητα
Εξαντλήθηκε

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Περίοδος φύτευσης

Φυτεύεται κυρίως το φθινόπωρο και δίνει ανθοφορία στις αρχές της άνοιξης. Ο κρόκος είναι φυτό χαμηλής ανάπτυξης που φτάνει σε ύψος τα 10 με 20 εκατοστά, διαθέτει φύλλωμα που θυμίζει γρασίδι και εντυπωσιακά λουλούδια σε κυπελλοειδές σχήμα και ποικιλία χρωμάτων: κίτρινο, λευκό, ροζέ, μωβ, χρυσό ενώ θα συναντήσουμε και δίχρωμες ποικιλίες.

Αποτελεί εξαιρετική επιλογή για φύτευση σε παρτέρια ανάμεσα από καλλωπιστικούς θάμνους και δέντρα, ενώ μπορεί να φυτευτεί και σε γλάστρα στο μπαλκόνι.

Τρόπος φύτευσης

Μπορούμε να φυτέψουμε τους κρόκους σε γλάστρα χρησιμοποιώντας φυτόχωμα γενικής χρήσης που θα προμηθευόμαστε από γεωπονικά καταστήματα. Η γλάστρα είναι απαραίτητο να διαθέτει τρύπες για να φεύγει το περιττό νερό, ενώ καλό είναι στη βάση της τοποθετούμε μια λεπτή στρώση χαλικιών για καλύτερη αποστράγγιση.

Χώρος φύτευσης

Ο κρόκος ευδοκιμεί σε γόνιμα και στραγγιζόμενα εδάφη που δεν κρατάνε νερό. Σε συνθήκες υπερβολικής υγρασίας, ο βολβός του κρόκου σαπίζει. Προτιμάμε να φυτεύουμε τον κρόκο σε ηλιοφανή σημεία για να εξασφαλίσουμε πλούσια ανθοφορία. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του κρόκου είναι ότι τα λουλούδια του κλείνουν κατά την διάρκεια της νύχτας και όταν επικρατούν συννεφιασμένες μέρες. Η φύτευση του γίνεται σε βάθος 5-10 εκατοστών, ενώ οι αποστάσεις που φυτεύουμε τους βολβούς του κρόκου είναι 10 με 15 εκατοστά.

Τρόπος ποτίσματος

Ο κρόκος ειδικά την φθινοπωρινή περίοδο δεν έχει ιδιαίτερες ανάγκες σε νερό και στις περισσότερες περιπτώσεις του αρκούν οι βροχοπτώσεις. Το υπερβολικό πότισμα αν δεν στραγγίζει το νερό μπορεί να προκαλέσει σάπισμα του βολβού. Πάντως, οι κρόκοι ανοιξιάτικης φύτευσης χρειάζονται τακτικότερα ποτίσματα.

Τρόπος λίπανσης

Κατά τη φύτευση προσθέτουμε κομπόστ και κοπριά στη θέση που τοποθετούμε το φυτό, ενώ κατά την έναρξη ανάπτυξης των ανθοφόρων βλαστών του κρόκου προτείνεται η λίπανση με λιπάσματα διαλυτά σε νερό κατάλληλα για ανθοφόρα φυτά.

Ασθένειες και εχθροί

Τα χειρότερα παράσιτα για τους κρόκους είναι τα τρωκτικά, οι τυφλοπόντικες και οι μύκητες. Οι τυφλοπόντικες καταστρέφουν τους κόρμους και οι κοινοί αρουραίοι καταστρέφουν το φύλλωμα χρησιμοποιώντας το σαν τροφή. Για την αντιμετώπιση τους μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την οικολογική παγίδα εγκλωβισμού για τυφλοπόντικες και ποντικούς του αγρού. Επίσης, κατά τη διάρκεια υγρού καιρού, μπορεί να εμφανιστεί ένα ξέσπασμα μυκητιακών ασθενειών όπως η ριζοκτονία. Οι βολβοί που έχουν υποστεί ζημιά σαπίζουν, όπως αποδεικνύεται από την κακή αναγέννηση την άνοιξη και την καταθλιπτική όψη, καθώς κάτω από το κέλυφος τους εμφανίζονται χρωματιστές κηλίδες. Σε αυτή την περίπτωση, όλο το υλικό φύτευσης πρέπει να σκάβεται και απορρίπτεται.

Συχνές ερωτήσεις

Ε: Πώς πολλαπλασιάζεται ο κρόκος και πώς διατηρείται;

A: Ο κρόκος πολλαπλασιάζεται με βολβίδια, που αναπτύσσονται το καλοκαίρι και προέρχονται από τους παλιούς βολβούς.

Κάθε βολβός μπορεί να αναπτύξει 1 έως 3 νέους βολβούς. Για να διατηρήσουμε τους βολβούς του κρόκου για την επόμενη χρονιά, σταματάμε να ποτίζουμε όταν ολοκληρωθεί η ανθοφορία και αρχίζουν να ξεραίνονται τα φύλλα του κρόκου.

Μετά τους βγάζουμε από το έδαφος για να τους αποξηράνουμε σε καλά αεριζόμενο μέρος που δεν κτυπούν οι απευθείας ακτίνες του ήλιου.

Η αποθήκευση των βολβών του κρόκου γίνεται σε χάρτινα κουτιά που φυλάσσονται σε ξηρό και σκοτεινό μέρος μέχρι να τους φυτέψουμε την επόμενη χρονιά.

Πρόσθετες πληροφορίες

Ένα χαρακτηριστικό είδος κρόκου ανοιξιάτικης φύτευσης που καλλιεργείται εκτεταμένα στην περιοχή της Κοζάνης για το κόκκινο στίγμα του λουλουδιού, είναι ο εδώδιμος κρόκος, ο διάσημος κρόκος Κοζάνης, η καλλιέργεια του οποίου δίνει το περιζήτητο μπαχαρικό του σαφράν. Το σαφράν ή ζαφορά χρησιμοποιείται σε διάφορες συνταγές μαγειρικής δίνοντας στο φαγητό ένα χρυσοκίτρινο χρώμα και μοναδική γεύση.

10828

Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Λευκό

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha