Υπόστρωμα για Ορχιδέες 2 L-MaShop.gr
search
  • Υπόστρωμα για Ορχιδέες 2 L-MaShop.gr

Υπόστρωμα για Ορχιδέες 2 L

11194
4,20 €
με ΦΠΑ Άμεση παραλαβή / Παράδοση σε 1-3 ημέρες
Ιδανικό για όλων των τύπων τις ορχιδέες.

Μοναδικά χαρακτηριστικά:

  • Φυσικής προέλευσης 
  • Περιέχει κυρίως κομματάκια φλοιού δέντρων αλλά και μικρή ποσότητα τύρφης
  • Διαθέτει σταθερή δομή
  • Διευκολύνει την αποστράγγιση του νερού
  • Προσφέρει καλό αερισμό στις ρίζες
Ποσότητα
Διαθέσιμο

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Δοσολογία

Αφαιρέστε με μεγάλη προσοχή το παλιό χώμα προσέχοντας να μην τραυματίσετε τις ρίζες. Μουσκέψτε το ειδικό υπόστρωμα της Gemma για ορχιδέες. Τοποθετήστε μια στρώση του υγρού υποστρώματος στον πάτο της γλάστρας. Τοποθετήστε το φυτό μέσα στη γλάστρα, πιέζοντας μαλακά τις ρίζες μέσα στη γλάστρα. Γεμίστε τη γλάστρα με υπόστρωμα για ορχιδέες. Φροντίστε να κατανείμετε ομοιόμορφα το υπόστρωμα. Χτυπήστε ελαφρά τη γλάστρα, έτσι ώστε το υπόστρωμα να κατανεμηθεί καλύτερα στις ρίζες. Είναι σημαντικό το φυτό να αγκιστρωθεί βαθιά στο υπόστρωμα. Προσέξτε και πάλι να μην καταστρέψετε τις σαρκώδεις ρίζες και αποφύγετε να συμπιέσετε υπερβολικά το υπόστρωμα. Αφού τοποθετήσετε το φυτό στην καινούρια γλάστρα, αφήστε να περάσουν μερικές ημέρες πριν το ξαναποτίσετε. Έτσι, οι ρίζες θα έχουν αρκετό χρόνο για να συνέλθουν από πιθανό τραυματισμό τους κατά τη μεταφύτευση. Το υπερβολικά υγρό υπόστρωμα μπορεί να καταστρέψει τις ρίζες του φυτού.

Περιγραφή προϊόντος 

Οι ορχιδέες είναι εξαιρετικά ευαίσθητα φυτά και χρειάζονται ιδιαίτερη προστασία από τη σήψη των ριζών. Η καλή αποστράγγιση και το καλά αεριζόμενο υπόστρωμα, αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για την αποφυγή πλεονάζουσας ποσότητας νερού στις ρίζες. Το υπόστρωμα για ορχιδέες της Gemma καταφέρνει να πετύχει το σκοπό αυτό και να βοηθήσει στην υγιή ανάπτυξη τους.
Συμβουλή! Συνιστάται πότισμα το πολύ μία φορά την εβδομάδα με βρόχινο ή απιονισμένο νερό. Αποφύγετε την έκθεση του φυτού σε σημεία όπου δημιουργούνται ρεύματα αέρα ή στην άμεση ηλιακή ακτινοβολία. Χρησιμοποιείστε ειδικά λιπάσματα για Ορχιδέες όπως το Fytopan για Ορχιδέες, σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεις τους. Κόψτε τα μαραμένα κλαδιά κάτω από τον τρίτο κόμπο για να διεγείρετε το σχηματισμό νέων ανθέων. Για να επιταχύνετε τη νέα ανθοφορία τοποθετήστε σε καινούρια γλάστρα το φυτό, σε ένα πιο δροσερό χώρο (15-20'C) και μειώστε το πότισμα για τουλάχιστον ένα μήνα.

Σύνθεση

Φλοιοί ρητινοφόρων δέντρων και τύρφη. Ξηρά ουσία: 35%, Οργανική ουσία: 80%, Ph: 6,4, αγωγιμότητα: 30mS/m, υδατοϊκανότητα: 560ml/l
11194
9 αντικείμενα

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha