• Εξαντλήθηκε
Υγρό Λίπασμα Oligo 8 Zn με βάση τον ψευδάργυρο 1lt VIORYL-mashop.gr
search
  • Υγρό Λίπασμα Oligo 8 Zn με βάση τον ψευδάργυρο 1lt VIORYL-mashop.gr

Υγρό Λίπασμα Oligo 8 Zn με βάση τον ψευδάργυρο 1lt VIORYL

6,11 €
με ΦΠΑ

Υγρό διάλυμα λιπάσματος με βάση τον Ψευδάργυρο, με σύνθεση 12-0-0+8Zn, από την Vioryl.

Ποσότητα
Εξαντλήθηκε

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Το Oligo-8 Zn είναι διάλυμα λιπάσματος με βάση τον Ψευδάργυρο για την πρόληψη – θεραπεία έλλειψης αυτού του στοιχείου κυρίως στα οπωροφόρα και στα φυτά μεγάλης καλλιέργειας.

Εφαρμόζεται την περίοδο της έντονης βλάστησης και στην καρπόδεση. Στην δενδροκομία η καλύτερη εποχή για την εφαρμογή του είναι το Φθινόπωρο. Ο Ψευδάργυρος την εποχή αυτή μεταφέρεται από τα φύλλα στο ξύλο, παραμένει στο φύλλο και στους οφθαλμούς στη διάρκεια του ληθάργου και γίνεται διαθέσιμος κατά την ανθοφορία της επόμενης χρονιάς. Τα καρποφόρα απαιτούν υψηλές ποσότητες ψευδαργύρου κατά την περίοδο από την έκπτυξη των οφθαλμών μέχρι την καρπόδεση.

Η επάρκεια ψευδαργύρου έχει ως αποτέλεσμα την:

  • Καλή έκπτυξη των οφθαλμών, καλή ανθοφορία και ομοιόμορφη καρποφορία.
  • Αντοχή στις αντίξοες συνθήκες όπως το κρύο
  • Αύξηση της συγκέντρωσης ασβεστίου στους καρπούς την επόμενη χρονιά.

Δοσολογία

Για διαφυλλικούς ψεκασμούς 300-500 κ.εκ/100 λίτρα νερό.

Εφαρμογές

Εσπεριδοειδή: Ψεκάζουμε 2-3 φορές ανά 10-15 ημέρες μόλις αρχίσει να αναπτύσσεται η νέα ανοιξιάτικη βλάστηση.

Μηλοειδή: Γίνονται εφαρμογές αμέσως μετά την συγκομιδή, πριν πέσουν τα φύλλα ή το χειμώνα λίγο πριν το στάδιο της πράσινης κορυφής.

Πυρηνόκαρπα: Γίνονται 1-2 εφαρμογές αμέσως μετά την συγκομιδή, ανά 15 ημέρες πριν πέσουν τα φύλλα ή το χειμώνα στη διάρκεια του πλήρους ληθάργου. Σε έντονη έλλειψη ψεκάζουμε 2-3 φορές την άνοιξη πριν ή μετά την άνθηση.

Βαμβάκι: Γίνονται εφαρμογές όταν η ανθοφορία έχει φτάσει περίπου στο 30%.

Καλαμπόκι: Ψεκάζουμε όταν τα φυτά έχουν αποκτήσει από 5 έως 10 φύλλα.

Μηδική-Τριφύλλια: Εφαρμόζουμε αμέσως μετά από κάθε κοπή.

Φασόλια- Σόγια: 2-3 ψεκασμοί, κάθε 15 ημέρες στα νεαρά στάδια.

Πατάτα: Ψεκασμός 4-6 εβδομάδες μετά το φύτεμα.

Τεύτλα- Τομάτα- Κηπευτικά: Ψεκασμός 1-2 φορές όταν τα φυτά αποκτήσουν λίγα φύλλα.

Το φάσμα δράσης και οι άδειες χρήσης του παραπάνω προϊόντος ενδέχεται να τροποποιηθούν. Παρακαλούμε όπως διαβάσετε προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης οπού αναγράφονται στην ετικέτα του προϊόντος πριν από κάθε χρήση.

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha