• Με έκπτωση!
  • -25%
  • Εξαντλήθηκε
Ποντικοφάρμακο Vi-Power Pasta Bait New-MaShop.gr
search
  • Ποντικοφάρμακο Vi-Power Pasta Bait New-MaShop.gr
  • Ποντικοφάρμακο Vi-Power Pasta Bait New-MaShop.gr

Ποντικοφάρμακο Vi-Power Pasta Bait New 150gr

30106
4,20 €
3,15 € Έκπτωση 25%
με ΦΠΑ

Δόλωμα έτοιμο προς χρήση σε μορφή πάστας.

Κατάλληλο για:

Ποντίκια (Mus musculus).

Αρουραίους (Rattus rattus και Rattus norvegicus).

Εσωτερικούς χώρους.

Εξωτερικούς χώρους περιμετρικά των κτηρίων.

Επαγγελματίες.

Ευρύ κοινό.

Προορίζεται να χρησιμοποιηθεί σε δολωματικούς σταθμούς ασφαλείας, ανθεκτικούς στην παραβίαση.
Ποσότητα
Εξαντλήθηκε

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Το VI-POWER Pasta Bait New είναι ισχυρό αντιπηκτικό τρωκτικοκτόνο 2ης γενιάς. Ένα μόνο γεύμα από τα τρωκτικά είναι αρκετό ώστε να ληφθεί η θανατηφόρος δόση. Είναι από τα πιο ελκυστικά δολώματα λόγω της σύνθεσης του. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους γύρω από κτήρια. Το VI-POWER Pasta Bait New είναι πολύ ανθεκτικό στην υγρασία του χειμώνα και στις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού.

ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΟΣ:

Δραστική ουσία: BRODIFACOUM (ΒΡΩΔΙΦΑΚΟΥΜΗ) 0,0029% β/β

Βοηθητικές ουσίες: 99,9971% β/β

Περιέχει τον πικραντικό - αποτρεπτικό παράγοντα DENATONIUM BENZOATE

Χρώμα: Κόκκινο

Χρήσεις:

  • Οικιακοί ποντικοί (Mus musculus - Νεαρά έως ενήλικα) μέχρι 50 g δολώματος ανά δολωματικό σταθμό.
  • Καφέ αρουραίοι: (Rattus norvegicus -Νεαρά έως ενήλικα) μέχρι 100 g δολώματος ανά δολωματικό σταθμό.
  • Εσωτερικοί χώροι και εξωτερικοί χώροι περιμετρικά των κτηρίων.
  • Επαγγελματίες και ευρύ κοινό.                                                                                                                                                                                             

  Δόση και συχνότητα εφαρμογής:

Εσωτερικοί χώροι

Ποντικοί: Mus musculus - Νεαρά έως ενήλικα

Μέχρι 50 g δολώματος ανά δολωματικό σταθμό. Εάν απαιτούνται περισσότεροι από ένας δολωματικοί σταθμοί, η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των δολωματικών σταθμών θα πρέπει να είναι 2-5 μέτρα ανάλογα με το μέγεθος της προσβολής. μέτρα.

Αρουραίοι: Rattus norvegicus - Νεαρά έως ενήλικα.

Μέχρι 100 g δολώματος ανά δολωματικό σταθμό. Εάν απαιτούνται περισσότεροι από ένας δολωματικοί σταθμοί, η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των δολωματικών σταθμών θα πρέπει να είναι 5 - 10 μέτρα ανάλογα με το μέγεθος της προσβολής.

Εξωτερικοί χώροι περιμετρικά κτιρίων

Ποντικοί: Mus musculus - Νεαρά έως ενήλικα

Μέχρι 50 g δολώματος ανά δολωματικό σταθμό. Εάν απαιτούνται περισσότεροι από ένας δολωματικοί σταθμοί, η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των δολωματικών σταθμών θα πρέπει να είναι 5 μέτρα - 10 μέτρα ανάλογα με το μέγεθος της προσβολής.

Αρουραίοι: Rattus norvegicus -Νεαρά έως ενήλικα.

Μέχρι 100 g δολώματος ανά δολωματικό σταθμό. Εάν απαιτούνται περισσότεροι από ένας δολωματικοί σταθμοί, η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των δολωματικών σταθμών θα πρέπει να είναι 5 μέτρα - 10 μέτρα ανάλογα με το μέγεθος της προσβολής.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ: ΤΠ14-0137 / 18-05-2018

30106

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha