Χρωμοτροπικές Παγίδες Κίτρινες (10 φύλλα)- MaShop.gr
search
  • Χρωμοτροπικές Παγίδες Κίτρινες (10 φύλλα)- MaShop.gr

Χρωμοτροπικές Παγίδες Κίτρινες (10 φύλλα)

16181
6,00 €
με ΦΠΑ

Οικολογική παγίδα εντόμων για μύγες, μελίγκρες, αλευρώδεις κ.α.

Σύνθεση

Πλαστικό πάνελ, κόλλα, χαρτί σιλικόνης. Παράγονται από την GEMMA στην Ελλάδα.

Ποσότητα
Διαθέσιμο

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Χρωμοτροπικές παγίδες με κόλλα και ειδική για προσέλκυση και παγίδευση επιβλαβών εντόμων.

Χαρακτηριστικά:

Παγιδεύουν αφίδες (μελίγκρες), αλευρώδεις, μύγες, λεπιδόπτερα και άλλα έντομα.

Κατάλληλες για όλα τα φυτά.

Μη τοξικές.

Μεγάλης διάρκειας.

Κατάλληλες για εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους.

Περιγραφή προϊόντος

Η χρωμοτροπική κίτρινου χρώματος είναι ένα κολλώδες πλαστικό πάνελ που μπορεί να παγιδεύσει έντομα που μπορεί να είναι επιβλαβή για τις καλλιέργειες.

Οι κίτρινες παγίδες προσελκύουν τα έντομα με το χρώμα τους και τα παγιδεύουν με την ειδική ανθεκτική τους κόλλα. Τόσο η παγίδα, όσο και η κόλλα που χρησιμοποιείται έχουν μεγάλη ανθεκτικότητα στην UV ακτινοβολία.

Οι παγίδες είναι φιλικές προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο, χωρίς να περιέχουν εντομοκτόνες ουσίες.

Για τον έλεγχο πληθυσμού των εντόμων.

Που χρησιμοποιούνται

1. Σε δέντρα όπως βερικοκιές, αχλαδιές, συκιές, ελιές, εσπεριδοειδή κ.ά.

2. Σε θερμοκήπια:

α) Σε φυτά όπως αγγουριές, τοματιές, πιπεριές, φασολιές κ.ά.

Στις αναρριχώμενες καλλιέργειες όπως το αγγούρι, η παγίδα συνιστάται να τοποθετείται δίπλα από το φυτό, περίπου στο μέσο του αναμενόμενου τελικού του ύψους.

Στις χαμηλές καλλιέργειες, οι παγίδες συνιστάται να τοποθετούνται σε ύψος περίπου 50 εκ. πάνω από το έδαφος, κοντά στα φυτά.

β) Επιπλέον, στα θερμοκήπια οι παγίδες συνιστάται να τοποθετούνται κοντά σε παράθυρα, πόρτες και σε οποιοδήποτε άλλο πιθανό σημείο εισόδου των εντόμων. Προτείνεται να χρησιμοποιείται 1 παγίδα ανά 10 – 15 τ.μ. Σε όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, όπως αποθήκες, υπόγειους και ημιυπόγειους χώρους, γραφεία, κουζίνες, μπαλκόνια, κήπους κ.ά.

Πως χρησιμοποιούνται

1.Αφαιρέστε το προστατευτικό χαρτί που έχει η παγίδα στις 2 όψεις της, κρατώντας την παγίδα από το σημείο που δεν έχει κόλλα.

2.Μπορείτε να κρεμάσετε τις παγίδες:

Στα φυτά: Κοντά στα φύλλα, σε χαμηλά σημείων των φυτών (κατά προτίμηση με κατεύθυνση την ανατολή και σε δροσερά μέρη).

Στα θερμοκήπια, όπως αναφέρεται στην ενότητα «Πού χρησιμοποιούνται».

Σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους: Σε σημεία όπου μαζεύονται ιπτάμενα έντομα, αποφεύγοντας την επαφή με επιφάνειες, όπως τοίχους.

3.Αλλάξτε την παγίδα όταν η επιφάνεια με την κόλλα γεμίσει με έντομα ή μετά από 1 χρόνο συνεχούς χρήσης

16181

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha