Τομάτα Marmande αναρριχώμενη  Gemma-MaShop.gr
search
  • Τομάτα Marmande αναρριχώμενη  Gemma-MaShop.gr
  • Τομάτα Marmande αναρριχώμενη  Gemma-MaShop.gr

Τομάτα Marmande αναρριχώμενη Gemma

12798
1,00 €
με ΦΠΑ

Πολύ αρωματικό ! Μονοετές. Ποικιλία πολύ παραγωγική. Κατάλληλη για σαλάτες και τοματοπολτό (στάδιο πλήρους ωρίμανσης). Απόσταση φυτών (εκ.): 40-60. Απόσταση γραμμών (εκ.): 80-100. Βάθος σποράς (εκ.):0,5-1,5. Ημέρες φυτρώματος: 9-10. Έναρξη συγκομιδής (ημέρες): 95. Ποικιλία: Marmande. 4371

Εποχή σποράς: Άνοιξη, Καλοκαίρι

Εποχή συγκομιδής / ανθοφορίας: Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο

Ποσότητα
Τελευταία προϊόντα σε απόθεμα

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Η τομάτα αποτελεί το αγαπημένο κηπευτικό, καθώς είναι πολύ δημοφιλές σε όλες τις κουζίνες του κόσμου ως φρέσκο λαχανικό ή με τη μορφή κόκκινης σάλτσας. Εφοδιάζει τον ανθρώπινο οργανισμό με θρεπτικά στοιχεία και πλήθος βιταμινών, φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών ουσιών.

Ειδικές πληροφορίες καλλιέργειας

Ποικιλία: Marmande

Σχήμα καρπού: πεπλατυσμένη με αυλακώσεις

Βάρος καρπού (g): 160/170

Τύπος: επιτραπέζια, αναρριχώμενη

Σπόροι ανά γραμμάριο: 300-400

Διάρκεια βλαστικότητας σπόρων (έτη): 4-5

Ενδεικτική θερμοκρασία ανάπτυξης(οC): 20-28

Ποσότητα φύτευσης ανά τετραγωνικό (g): 0,2

Ενδεικτική απόδοση ανά τετραγωνικό (kg): 3-7

Η τομάτα Μarmande είναι πρώιμη, ιδανική για νωπή κατανάλωση, με σχήμα πεπλατυσμένο και βάρος 160-170 g. Έχει ελκυστική εμφάνιση και εξαιρετική γεύση. Με προέλευση από τη Γαλλία και την κωμόπολη Marmande, η καλλιέργειά της μπορεί να γίνεται και υπαίθρια, με καλή στήριξη σε πασσάλους.

Ποικιλίες

Τις ποικιλίες της τομάτας τις κατατάσσουμε σε 3 κατηγορίες:

-αναρριχώμενη,

-αυτοκλαδευόμενη (η ανάπτυξη της σταματά νωρίς) και

-ημιαναρριχώμενη (στήριξη ανά 35cm).

Μπορείτε να δείτε εδώ τις κυριότερες:

Principe Borghese

Red cherry

Ace VF

Aγ. Πέτρου

Μarmande

Costoluto fiorentino

S. Marzano 3

Rio grande

Campbell 33

Roma VF

Cuor di bue

Οδηγίες φύτευσης και μεταφύτευσης

Μπορούμε να αγοράσουμε σπορόφυτα από κάποιο φυτώριο και έπειτα να τα μεταφυτεύσουμε στον κήπο ή σε ζαρντινιέρες. Οι σπόροι χρειάζονται ιδανικά θερμοκρασίες 22-25οC, σε περιβάλλον σχετικής υγρασίας για να βλαστήσουν σε 2-3 βδομάδες.

Για τα έτοιμα φυτά, πριν γίνει η μεταφύτευση, σκαλίζουμε το χώμα και το εμπλουτίζουμε με ακτιβοζίνη για πλούσιες ρίζες και μεταφυτεύσεις, για την ταχεία ανάπτυξη των ριζών. Είναι σημαντικό να προσφέρουμε στα νεαρά φυτά τομάτας σταδιακά αρκετή ηλιοφάνεια για να έχουν καλή ανάπτυξη με την φωτοσύνθεση.

Μεταφυτεύουμε από Απρίλιο – Ιούνιο. Διαλέγουμε ένα σημείο που περίπου 7 ώρες ή περισσότερες της μέρας θα έχει ηλιοφάνεια. Αυτό βοηθά τους καρπούς να γίνουν εύγευστοι και να έχουν ζωηρό χρώμα.

Πότισμα

Θα πρέπει να εκτιμήσουμε σωστά τη συχνότητα και τη ποσότητα του νερού, έχοντας υπόψη τον τύπου του εδάφους αν ‘’κρατάει’’ νερό, τις καιρικές συνθήκες (αυξάνουμε όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία) και το μέγεθος του φυτού. Το χώμα δε θα πρέπει να είναι συνέχεια υγρό, διότι υπάρχει ο κίνδυνος ανάπτυξης μυκήτων. Φροντίζουμε να μην ποτίζουμε υπερβολικά τα φυτά της τομάτας, ειδικά στα αρχικά στάδια, γιατί με αυτό τον τρόπο θα δημιουργήσουν αδύνατο επιφανειακό ριζικό σύστημα και δεν θα αναπτυχθούν σωστά. Κατά την διάρκεια της ανθοφορίας, τα φυτά της ντομάτας χρειάζονται σχετικά μικρές ποσότητες νερού. Το υπερβολικό πότισμα σε αυτό το στάδιο μπορεί να προκαλέσει πτώση των ανθέων. Συνήθως, την περίοδο της άνοιξης ποτίζουμε τις τοματιές μας 2 φορές την εβδομάδα ενώ την περίοδο καρποφορίας της τομάτας, την καλοκαιρινή περίοδο, οι τοματιές μας χρειάζονται περισσότερη ποσότητα νερού και ποτίζουμε κάθε 2 μέρες. Σε περίοδο καύσωνα, το πότισμα πρέπει να είναι καθημερινό.

Λίπανση

Η τομάτα έχει σημαντικές ανάγκες σε λίπανση, για να δώσει πλούσια καρποφορία και παραγωγή ζουμερών καρπών. Κατά τη βασική λίπανση, προσθέτουμε ακτιβοζίνη για κηπευτικά και επαναλαμβάνουμε την εφαρμογή μία φορά το μήνα. Επίσης, η προσθήκη καλίου βοηθά στη παραγωγή μεγάλων καρπών.

Εχθροί και ασθένειεςΈνα συχνό πρόβλημα που συναντάμε στην καλλιέργεια της τομάτας είναι το μαύρισμα στο κάτω μέρος του καρπού. Το φαινόμενο αυτό είναι γνωστό και ως “τάπα” ή ξηρή κορυφή και οφείλεται κατά κύριο λόγο στην έλλειψη ασβεστίου. Προσθέτουμε συμπληρωματικά, ειδικό βιολογικό λίπασμα ασβεστίου-μαγνησίου . Για την αντιμετώπιση των εντόμων που προσβάλλουν την καλλιέργεια της τομάτας, όπως βρωμούσες, μελίγκρα και αλευρώδεις, χρησιμοποιούμε ανάμεσα στα φυτά οικολογικές παγίδες εντόμων Gemma, που προσελκύουν με το έντονο κίτρινο χρώμα τους και παγιδεύουν με την ειδική ανθεκτική κόλλα τους.

12798
2 αντικείμενα

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha