Blata 10 SC Εντομοκτόνο 100 κ.εκ.-MaShop.gr
search
  • Blata 10 SC Εντομοκτόνο 100 κ.εκ.-MaShop.gr
  • Blata 10 SC Εντομοκτόνο 100 κ.εκ.-MaShop.gr

Blata 10 SC Εντομοκτόνο 100 κ.εκ.

MM0423
7,00 €
με ΦΠΑ Άμεση παραλαβή / Παράδοση σε 1-3 ημέρες

Εντομοκτόνο σκεύασμα επαφής και στομάχου για την καταπολέμηση ιπταμένων εντόμων (μύγες), βαδιστικών εντόμων (κατσαρίδες, μυρμήγκια, κοριοί και ψύλλοι) καθώς και για την καταστροφή των σφηκοφωλιών.

Ποσότητα
Διαθέσιμο

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Τρόπος εφαρμογής:

Καθολικός ψεκασμός των επιφανειών με ψεκαστήρες χαμηλής πίεσης. Ψεκάστε σε τοίχους, πατώματα, πίσω από ντουλάπια κλπ. και γενικά σε όλα τα σημεία που συχνάζουν τα έντομα. Ψεκάστε κατευθυνόμενα και με ακρίβεια σε σχισμές και χαραμάδες. Για την καταπολέμηση των σφηκών, εφαρμόστε κατά τη δύση του ηλίου και μουσκέψτε τη φωλιά με το ψεκαστικό διάλυμα. Χρησιμοποιείται σε πορώδεις και μη πορώδεις επιφάνειες Εφαρμόζεται μέσα και γύρω από κατοικημένους χώρους, αγροτικούς χώρους και αγροτικά κτίρια, κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις (στάβλοι, γαλακτοκομεία), δημόσια κτίρια και βιομηχανίες επεξεργασίας τροφίμων. Εσωτερική χρήση: Οικίες (συμπεριλαμβανομένων κουζινών), νοσοκομεία (εκτός κατειλημμένων πτερυγών), εργοστάσια, ξενοδοχεία, εστιατόρια, δημόσιες κτιριακές εγκαταστάσεις, αγροτικά κτίσματα, αποθήκες και αμπάρια πλοίων. Απαγορεύεται η χρήση του σε χώρους που πρόκειται να αποθηκευτούν μη συσκευασμένα τρόφιμα, σπόροι ή ζωοτροφές όπως και σε επιφάνειες που έρχονται σε επαφή με αποθηκευμένα συσκευασμένα τρόφιμα, σπόροι ή ζωοτροφές. Να ΜΗ χρησιμοποιείται σε ρουχισμό και κλινοσκεπάσματα Εξωτερική χρήση: Υπόστεγα, γκαράζ, εξωτερικό σπιτιών, μονοπάτια, χώροι ρίψης απορριμμάτων.

Πεδίο εφαρμογής

Εσωτερικοί και εξωτερικοί χώροι.

Στόχος

Μύγες, κατσαρίδες, μυρμήγκια, ψύλλοι, κοριοί, σφηκοφωλιές.

Δόσολογία:

Για έντονη προσβολή:

Διαλύστε το προϊόν σε νερό, σε αναλογία 1:100 (π.χ. 10 κ.εκ. BLATA 10SC σε 1 λίτρο νερό) και εφαρμογή με 5 λίτρα διαλύματος ανά 100-150 τ.μ.

Για κανονική προσβολή:

Διαλύστε το προϊόν σε νερό, σε αναλογία 1:200 και εφαρμόστε 5 λίτρα διαλύματος ανά 100-150τ.μ.

Σύνθεση:

Cypermethrin 10 % β/o

βοηθητικές ουσίες 90.3% β/β

Ελάχιστη περιεκτικότητα της τεχνικά καθαρής δραστικής ουσίας, σε καθαρή δραστική ουσία: 97% (min).

MM0423
10 αντικείμενα

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha