PETRO PLUS βοηθητικό ανάπτυξης των φυτών 1kg-MaShop.gr
search
  • PETRO PLUS βοηθητικό ανάπτυξης των φυτών 1kg-MaShop.gr
  • PETRO PLUS βοηθητικό ανάπτυξης των φυτών 1kg-MaShop.gr

PETRO PLUS βοηθητικό ανάπτυξης των φυτών 1kg

PETRO PLUS
8,40 €
με ΦΠΑ Άμεση παραλαβή / Παράδοση σε 1-3 ημέρες

Μείγμα ορυκτών σε μορφή σκόνης (πούδρα) και ιδιαίτερα ειδικό μείγμα πυριτίου (SiO2) φυσικής προέλευσης σε μεγαλύτερο ποσοστό, με οργανικά οξέα και βιταμίνες, ως σύμπλοκα φυσικών αλουμινοπυριτικών ορυκτών. Κατάλληλο για βιολογική χρήση.

Σύνθεση:

Οργανική ουσία 8-10%, Ανθρακας 5%, Πυρίτιο(SiO2) 45%, Μικροποσότητες πετρωμάτων (δολομίτης-αταπουργίτης κ.α.)

Ποσότητα
Τελευταία προϊόντα σε απόθεμα

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Το Petro-Plus έχει διελασματική διείσδυση, προσκολλάται και καλύπτει πλήρως την ψεκαζόμενη επιφάνεια του φυτού. Λόγω της ειδικής μορφής του κρυστάλλου του και της φόρτισης του προσδίδι επιπλέον ενέργεια στα φυτά.

Χρησιμοποιείται σε:

  • Μηλοειδή (μηλιά- αχλαδιά): Γίνονται ψεκασμοί πριν την άνθηση, στην πτώση των πετάλων, στο καρπίδιο και στην αύξηση του καρπού. Δόση: 600-1000γρ./100lt νερό. Όγκος ψεκαστικού υγρού:100-200 lt/στρ.
  • Πυρηνόκαρπα (ροδακινιά-κερασιά-βερικοκιά-νεκταρινιά-βυσσινιά): Οι ψεκασμοί γίνονται πρίν την άνθιση στην πτώση των πετάλων, στο καρπίδιο και στην αύξηση του καρπού. Δόση: 800-1000γρ/100 lt νερό. Όγκος ψεκαστικού υγρού: 100-200 lt/στρ.
  • Αμπέλι (οινοποιήσιμο, επιτραπέζιο, σουλτανίνα, σταφίδα): γίνονται ψεκασμοί, από το φούσκωμα των οφθαλμών, πριν την άνθηση, στην καρπόδεση, στο κλείσιμο της σταφυλής και μέχρι την αλλαγή χρώματος. Δόση: 800-1000 γρ./100lt νερό. Ογκος ψεκαστικού υγρού: 50-100 lt/ στρ.
  • Ελιά: γίνονται εφαρμογές στον σχηματισμό του ανθικού στελέχους πριν το κρόκιασμα, στο κρόκιασμα και στην καρπόδεση μέχρι και τον Ιούνιο. Δόση 800-1000γρ./100lt νερό.Ψεκαστικό υγρό: 150-300lt/στρ.
  • Τομάτα- πιπεριά- μελιτζάνα: εφαρμόζεται 10 ημέρες μετά τη φύτευση, πριν την άνθιση,στην καρπόδεση και στην αύξηση του καρπού. Δόση: 800-1000γρ./100lt νερό. Ψεκαστικό υγρό: 50-100 lt/στρ.
  • Πεπόνι- καρπούζι- αγγούρι- κολοκύθι: εφαρμόζεται στο 4ο-5ο φύλλο, πριν την άνθιση και κατά την αύξηση του καρπού. Δόση: 600-800γρ/100lt. Ψεκαστικό υγρό:50-80 lt/στρ.
  • Αρωματικά-φαρμακευτικά φυτά: εφαρμόζεται 10ημέρες από τη φύτευση, πριν την άνθιση και στην αύξηση των φυτών. Δόση: 800-1000γρ./ 100lt. Ψεκαστικό υγρό 50-80lt/στρ.
  • Θερμοκηπιακές καλλιέργειες
  • Βαμβάκι: εφαρμόζεται 25 ημέρες από τη σπορά, τον Ιούνιο πριν την εμφάνιση των χτενιών και ανα 15 ημέρες  στη συνέχεια. Δόση: 800-1200γρ./100lt νερό. Ψεκαστικό υγρό: 50-80 lt/στρ.
  • Ρύζι: εφαρμόζεται 25 ημέρες από τη σπορά, στο αδέλφωμα και στη διόγκωση 50 ημέρες μετά τη σπορά. Δόση: 800-1500γρ./100lt. Ψεκαστικό υγρό: 50-100lt

PETRO PLUS
4 αντικείμενα

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha