Ζουμπούλι Αρωματικό μπορντώ-Woodstock 18/19 (1τμχ)-MaShop.gr
search
  • Ζουμπούλι Αρωματικό μπορντώ-Woodstock 18/19 (1τμχ)-MaShop.gr

Ζουμπούλι Αρωματικό μπορντώ-Woodstock 18/19 (1τμχ)

220G
1,00 €
με ΦΠΑ

Βολβώδες φυτό φθινοπωρινής φύτευσης με μεθυστικό άρωμα και εντυπωσιακό μπορντώ χρώμα. Ανήκει στην οικογένεια Asparagaceae και στο γένος Hyacinthus. Όταν ανθίζει μπορεί να φτάσει τα 25-30 εκατοστά, αναπτύσσοντας 4 έως 6 φύλλα μακριά, λογχοειδή με πράσινο χρώμα. Τα άνθη είναι μικρά με μέγεθος 2 – 2,5 cm και αναπτύσσονται πολλά μαζί γύρω από το στέλεχος, σχηματίζοντας πυκνές ταξιανθίες. 

Η τιμή αφορά το 1 τεμάχιο.

Εποχή σποράς: Φθινόπωρο

Ποσότητα
Διαθέσιμο

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Primasem

Περίοδος φύτευσης ζουμπουλιού

Το ζουμπούλι ανθίζει συνήθως 2-2,5 μήνες μετά τη φύτευση του βολβού που ξεκινά τον Σεπτέμβριο και διαρκεί μέχρι και το τέλος Νοεμβρίου.

Τρόπος φύτευσης

Το ζουμπούλι μπορεί να φυτευτεί σε διαφορετικά σημεία όπως:

Στον κήπο σε παρτέρια

Σε γλάστρες στο μπαλκόνι

Σε νερό χρησιμοποιώντας ειδικά βάζα

TIP: Η φύτευση του βολβού γίνεται φορώντας γάντια, διότι η επαφή του γυμνού δέρματος με την επιφάνεια του βολβού μπορεί να προκαλέσει αλλεργική αντίδραση.

Χώρος φύτευσης

Είναι πολυετές εξωτερικού και εσωτερικού χώρου.

Χρειάζεται φυτόχωμα εσωτερικού χώρου γενικής χρήσης με καλή αποστράγγιση.

Ο βολβός φυτεύεται σε βάθος περίπου 8-12 εκατοστών, μέσα στο χώμα φροντίζοντας η μύτη (οφθαλμός) του βολβού να είναι προς τα πάνω.

Τοποθετούμε τους βολβούς σε αποστάσεις μεταξύ 15-20 εκατοστών για τη φύτευση, ώστε να έχουμε καλύτερη ανάπτυξη και ανθοφορία.

Αναπτύσσεται καλύτερα σε ηλιόλουστες θέσεις, προφυλαγμένες από δυνατούς ανέμους.

TIP1: Σε περιοχές όπου η θερμοκρασία το χειμώνα κατεβαίνει υπό του μηδενός, συνιστάται να καλύπτεται η επιφάνεια του εδάφους όπου έχουν φυτευτεί, με μία στρώση φλοιού πεύκου για προστασία από τον παγετό.

TIP2: Για καλύτερη αποστράγγιση μπορούμε να προσθέσουμε στον πυθμένα της γλάστρας μας ένα στρώμα ελαφρόπετρας.

Τρόπος ποτίσματος

Κατά την φύτευση ποτίζουμε μία φορά την εβδομάδα. Προσέχουμε η γλάστρα μας να έχει τρύπες ώστε να γίνεται σωστή αποστράγγιση. Όταν ο βολβός αρχίσει να αναπτύσσεται ποτίζουμε πιο συχνά ανάλογα με τις θερμοκρασίες τις περιοχής.

Τρόπος λίπανσης

Προτείνεται η λίπανση με λιπάσματα διαλυτά σε νερό κατάλληλα για ανθοφόρα φυτά όπως το Fytopan για ανθοφόρα φυτά.

Ασθένειες και εχθροί

Προσβάλλεται κυρίως από το έντομο της μελίγκρας και του θρίπα. Είναι ευαίσθητο σε προσβολές μυκήτων και νηματώδεις σκώληκες του εδάφους, που προκαλούν σήψη του βολβού και καταστροφή του φυτού.

Συχνές ερωτήσεις

Ε: Πως μπορώ να διατηρήσω τον βολβό του ζουμπουλιού για την επόμενη χρονιά;

Α: Στα μέσα του καλοκαιριού, αφού έχουν ξεραθεί και τα φύλλα, οι βολβοί εκριζώνονται και αποθηκεύονται σε ξηρό και σκοτεινό μέρος, όπου και θα ξαναφυτευτούν σε νέες θέσεις το φθινόπωρο.

Για την ιστορία

Το ζουμπούλι ή αλλιώς υάκινθος ήταν γνωστό φυτό ήδη από τα αρχαία χρόνια. Θεωρούνταν το αγαπημένο λουλούδι της Αφροδίτης και συμβόλιζε τον έρωτα και την απαράμιλλη ομορφιά.

220G
20 αντικείμενα

Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Μπορντώ

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha