Βιολογικό εδαφοβελτιωτικό Microspore Pochar 250ml-mashop.gr
search
  • Βιολογικό εδαφοβελτιωτικό Microspore Pochar 250ml-mashop.gr
  • Βιολογικό εδαφοβελτιωτικό Microspore Pochar 250ml

Βιολογικό Eδαφοβελτιωτικό Microspore Pochar 250ml

29542676
46,20 €
με ΦΠΑ Άμεση παραλαβή / Παράδοση σε 1-3 ημέρες

Το POCHAR είναι μία καινοτόμα υγρή σύνθεση που περιέχει Microstym και Microtech PX φυσικούς μύκητες που συμβάλλουν αποτελεσματικά στον έλεγχο των καταπονήσεων που οφείλονται σε προσβολές παθογόνων στο ριζικό σύστημα (όπως για παράδειγμα οι νηματώδεις).

Ποσότητα
Διαθέσιμο

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το Microstym που περιέχει το POCHAR LG βοηθά το φυτό να αντιμετωπίσει τις καταπονήσεις του ριζικού συστήματος και στην περίπτωση παρουσίας νηματωδών που εκκρίνουν μελίτωμα όπως: Meloidongyne spp. Heterodera spp. Tylenchulis semipenetrans, κ.λπ.

ΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ

ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ

ΔΟΣΟΛΟΓΙΑ

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Λαχανικά σε θερμοκήπια και υπαίθριες καλλιέργειες.

200- 300 ml/100 lt νερού

(+ Nutryaction

100 ml/100 lt νερού) (*)

Εμβάπτιση ριζικού συστήματος: Βύθιση ή βρέξιμο των κύβων ή των κυψελών αναπαραγωγής για λίγα λεπτά πριν την μεταφύτευση (Μη βρέξετε τα φύλλα με το προϊόν)

Λαχανικά σε θερμοκήπια

200 ml/1000 τμ (+Nutryaction

0,5 l/1000 τμ) (*)

2-3 υδρολιπάνσεις στο σύνολο του κύκλου.

Φρούτα

0,2 l/1000 τμ

(+Nutryaction

0,5l/1000 τμ) (*)

Μετά από ενεργοποίηση με Nutryaction (βλέπε σημείωση) συνεχίστε με κανονικές υδρολιπάνσεις ιδιαίτερα σε εύκρατες ή ζεστές περιόδους. 2-3 εφαρμογές κατά τη διάρκειατης περιόδου παραγωγής.
Λαχανικά στο χωράφι 0,2 l/1000 τμ

(+Nutryaction

0,5l/1000 τμ) (*)

Μετά τη σπορά ή τη μεταφύτευση· 2-3 επεμβάσεις από τα πρώτα στάδια της ανάπτυξης για το σύνολο του κύκλου. Ψεκάστε απευθείας με ράβδο εφαρμογής (νερό 100-150 l/1000τμ) Προχωρήστε αμέσως σε πότισμα μετά την εφαρμογή με καταιονισμό επάνω από το φύλλωμα (8 χιλιοστά) για να διανείμετε το διάλυμα στο έδαφος. Αν υπάρχει απλώστε μεμικροάρδευση (συστήματα καταιονισμού,η στάγδην).

Πατάτα, καρότο, μάραθο, πεπόνι, κ.λπ.

0,2 l/1000 τμ

(+Nutryaction

0,5l/1000 τμ) (*)

2-3 επεμβάσεις από τα πρώτα στάδια της ανάπτυξης για το σύνολο του κύκλου. Ψεκάστε απευθείας με ράβδο εφαρμογής (όγκος 1-1,5 l/1000τμ) Προχωρήστε αμέσως σε πότισμα μετά την εφαρμογή με καταιονισμό επάνω από το φύλλωμα (8 χιλιοστά) για να διανείμετε το διάλυμα στο έδαφος. Αν υπάρχει απλώστε με μικροάρδευση (συστήματα καταιονισμού,ηστάγδην).
Φράουλες παραγωγή καιφυτώριο 300 ml/100 lt νερού

(+ Nutriaction

100 ml/100 lt νερού) (*)

Εμβάπτιση ριζικού συστήματος
Φυτώρια σε υπαίθριες καλλιέργειες Μετά από ενεργοποίηση με Nutryaction (βλέπε σημείωση) συνεχίστε με κανονικές υδρολιπάνσεις ιδιαίτερα σε εύκρατες ή ζεστές περιόδους. 2-3 εφαρμογές σε διαστήματα 20-30 ημερών.

Χλοοτάπητες

0,2 l/1000 τμ

(+Nutryaction

0,5l/1000 τμ) (*)

2-3 εφαρμογές με υδρολίπανση ή πρώτα με ράβδο και μετά πότισμα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: (*) Το σκεύασμα πρέπει να ενεργοποιηθεί πριν τη χρήση με Nutryaction με κατάλληλη ανάμειξη με λίγο νερό. Ανακατέψτε και αφήστε να ενεργοποιηθεί για τουλάχιστον 3 ώρες, κατά προτίμηση 8-10.

Ο γεωπόνος σας γνωρίζοντας τις λεπτομέρειες της καλλιέργειάς σας, μπορεί να σας προτείνει την απαραίτητη δοσολογία.

29542676
5 αντικείμενα

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha