ΜΠΟΥΖΙ NGK
search
  • ΜΠΟΥΖΙ NGK
  • ΜΠΟΥΖΙ NGK
  • ΜΠΟΥΖΙ NGK

ΜΠΟΥΖΙ BKR5EY-11 (2355) NGK

4,50 €
με ΦΠΑ Άμεση παραλαβή / Παράδοση σε 1-3 ημέρες

Απλό μπουζί νικελίου από την NGK. Αυτό το προϊόν από την NGK είναι το μπουζί επιλογής σε εκατομμύρια οχήματα το οποίο έχει σχεδιαστεί για να παρέχει συνεπή απόδοση, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ποιότητα, την προσαρμογή και τη λειτουργία του OE. 

Ποσότητα
Τελευταία προϊόντα σε απόθεμα

help_outlineΡωτήστε μας για το προϊόν
ΜΠΟΥΖΙ    BKR5EY-11    (2355)  NGK

ΜΠΟΥΖΙ BKR5EY-11 (2355) NGK

Απλό μπουζί νικελίου από την NGK. Αυτό το προϊόν από την NGK είναι το μπουζί επιλογής σε εκατομμύρια οχήματα το οποίο έχει σχεδιαστεί για να παρέχει συνεπή απόδοση, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ποιότητα, την προσαρμογή και τη λειτουργία του OE. 

I accept privacy policy rules  

Κατασκευάζεται με έναν πυρήνα από συμπαγές χαλκό για ανώτερη αγωγιμότητα και απορρόφησηθερμότητας και διαδικασία σφράγισης τριπλής φλάντζας, η οποία εξαλείφει τη δυνατότητα διαρροής αερίου καύσης μέσω του περιβλήματος.

Σχεδιασμένο για την ανάφλεξη του μείγματος αέρα / καυσίμου μέσα στο θάλαμο καύσης, ένα μπουζί πρέπει να αντέχει την υψηλή θερμοκρασία και την πίεση καύσης μέσα στον κινητήρα. Εάν όλα λειτουργούν σωστά, ο κινητήρας λειτουργεί αποτελεσματικά παρέχοντας βέλτιστη απόδοση, μέγιστη οικονομία καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων λόγω της αποτελεσματικής καύσης. Τα μπουζί είναι διαθέσιμα σε διαφορετικές κλίμακες θερμότητας και μεγέθη σπειρωμάτων για να ταιριάζουν στις απαιτήσεις του κινητήρα. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη σας κατά την επιλογή του σωστού μπουζί για τις ανάγκες σας όπως η εμβέλεια του νήματος, η διάμετρος του σπειρώματος, η προβολή της μύτης του μονωτήρα και αν το μπουζί έχει ενσωματωμένη φλάντζα ή είναι κωνικού τύπου. Όταν αγοράζετε αυτά τα μπουζί από την NGK, είστε εγγυημένοι ότι θα συναντήσουν ή θα ξεπεράσουν την ποιότητα και την απόδοση του ΟΕ.

  • Σχεδιασμένο για συνεπή απόδοση
  • Πληρεί την ποιότητα, την εφαρμογή και τη λειτουργία του ΟΕ
  • Κατασκευάζεται με τη μέθοδο στεγανοποίησης τριπλής φλάντζας για την αποφυγή διαρροής μέσω του περιβλήματος
  • Πυριτικό μονωτικό αλουμίνα για αντοχή και βέλτιστη μεταφορά θερμότητας
  • Στερεό-χάλκινο πυρήνα για πιο ισχυρό σπινθήρα με λιγότερη τάση πυροδότησης
  • Σπειρώματα ψυχρής έλασης για ευκολότερη αφαίρεση και εγκατάσταση
  • Οι κυματοειδείς πλευρές εξαλείφουν τη διαρροή που προκαλεί το "φλας"
  • Ανθεκτική στη διάβρωση χρωστική ψευδαργύρου για μέγιστη προστασία
  • Παρέχει ανώτερη ανθεκτικότητα
4 αντικείμενα

Χαρακτηριστικά

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΣΠΕΙΡΩΜΑΤΟΣ - ΕΞΑΓΩΝΟ
BK Φ 14,0 Hex 16.0
ΑΝΤΙΠΑΡΑΣΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
R Αντίσταση
ΤΙΜΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ
5
ΜΗΚΟΣ ΣΠΕΙΡΩΜΑΤΟΣ
E 19,0
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
Y Μεσαίο ηλεκτρόδιο με εγκοπή V
ΔΙΑΚΕΝΟ ΗΛΕΚΤΡΟΔΙΟΥ
-11 1,1

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος

  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν

  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται

  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες


Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

chat Σχόλια (0)