SUBLIC
search
  • SUBLIC

SUBLIC

9,32 €
με ΦΠΑ Άμεση παραλαβή / Παράδοση σε 1-3 ημέρες

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το SUBLIC είναι ένα προϊόν που αναπτύχθηκε για την αποκατάσταση της ισορροπίας της μικροχλωρίδας του φυλλώματος για αντιμετώπιση θερμικής, υδατικής καταπόνησης ή της καταπόνησης λόγω παρουσίας μικροοργανισμών.

ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΛΙΤΡΑ
Ποσότητα
Διαθέσιμο

help_outlineΡωτήστε μας για το προϊόν
SUBLIC

SUBLIC

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το SUBLIC είναι ένα προϊόν που αναπτύχθηκε για την αποκατάσταση της ισορροπίας της μικροχλωρίδας του φυλλώματος για αντιμετώπιση θερμικής, υδατικής καταπόνησης ή της καταπόνησης λόγω παρουσίας μικροοργανισμών.

I accept privacy policy rules  

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το SUBLIC είναι ένα προϊόν που αναπτύχθηκε για την αποκατάσταση της ισορροπίας της μικροχλωρίδας του φυλλώματος για αντιμετώπιση θερμικής, υδατικής καταπόνησης ή της καταπόνησης λόγω παρουσίας μικροοργανισμών· το SUBLIC Linea Activator απορροφάται τόσο από τα φύλλα όσο και από το ριζικό σύστημα και αυτό καθιστά δυνατή τη χρήση του κάτω από διάφορες συνθήκες της καλλιέργειας.
Η ευεργετική επίδραση από την χρήση του είναι θεμελιώδης για την πρόληψη των καταπονήσεων από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των προσβολών από Botrytis sp. όξινη σήψη, Erwinia amylovora, Rhizoctonia sp., Colletotrichum sp., Sclerotinia sp., Phomopsis sp.

ΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ

ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΟΣΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Λαχανικά σε θερμοκήπια
και υπαίθριες καλλιέργειες.
200 ml/100 lt
νερού
Εμβάπτιση ριζικού συστήματος: Βύθιση ή βρέξιμο των κύβων ή των κυψελών αναπαραγωγής για λίγα λεπτά πριν την μεταφύτευση (Μη βρέξετε τα φύλλα με το
προϊόν)
Λαχανικά σε θερμοκήπιο 200 ml/1000 τμ 2-3 υδρολιπάνσεις στο σύνολο του κύκλου
Κηπευτικά καρπών
(διαφυλλική εφαρμογή)
200 ml/100 lt
νερού
3-4 διαφυλλικές εφαρμογές από πριν την ανθοφορία μέχρι την συγκομιδή
Οπωροφόρα γενικά
και καλλωπιστικά δέντρα
0,2 l/1000 τμ 2-3 εφαρμογές σε υδρολίπανση κατά τη διάρκεια της περιόδου παραγωγής. Μετά από ενεργοποίηση με Nutryaction (*) συνεχίστε με κανονικές υδρολιπάνσεις.
Γιγαρτόκαρπα,
Πυρηνόκαρπα γενικά
(Ροδακινιά, Βερικοκιά,
κ.λπ.)
0,2-0,25 l/1000 τμ 4 διαφυλλικές εφαρμογές σε απόσταση 15 ημερών
από την ανάπτυξη των καρπών
Καρυδιά 0,2-0,25 l/1000 τμ Διαφυλλικά μέχρι τον σχηματισμό του φλοιού
Αμπέλι 0,12-0,15 l/1000 τμ Διαφυλλικά 2-3 εφαρμογές από την πλήρη άνθιση μέχρι
τις αρχές ωρίμανσης (15 ημέρες πριν τη συγκομιδή)
Χειμερινά δημητριακά
(σιτάρι, κριθάρι, κ.λπ.)
0,15-0,2 l/1000 τμ Παρέμβαση κατά τη φάση του τελευταίου φύλλου.
Υπάρχοντες χλοοτάπητες 0,3 l/1000 τμ 1-2 παρεμβάσεις με ράβδο εφαρμογής στο τέλος της
βλαστικής περιόδου (Οκτώβριος) σε χαμηλότερες
θερμοκρασίες
Σημείωση: (*) Η δράση παρασκευάσματος επωφελείται από την ταυτόχρονη χρήση του Nutryaction
Ο γεωπόνος σας γνωρίζοντας τις λεπτομέρειες της καλλιέργειάς σας, μπορεί να σας προτείνει την απαραίτητη δοσολογία.
5 αντικείμενα

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος

  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν

  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται

  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες


Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

chat Σχόλια (0)