Οργανικό λίπασμα Vivikali 25κ DCM-MaShop.Gr
search
  • Οργανικό λίπασμα Vivikali 25κ DCM-MaShop.Gr

Οργανικό λίπασμα Vivikali 25κ DCM

50,40 €
με ΦΠΑ Άμεση παραλαβή / Παράδοση σε 1-3 ημέρες
Οργανικό λίπασμα ειδικό για κηπευτικά αλλά και κονδυλώδη λαχανικά, φρούτα κ.τ.λ., σε σακί 25 κιλών. Εξασφαλίζει στα φυτά υγιή ανάπτυξη, πλούσια ανθοφορία και πολυάριθμους ζουμερούς καρπούς. Ενισχύει την ποιότητα και την ποσότητα της παραγωγής. Η μοναδική του σύνθεση από φυσικά παραγόμενα υλικά όπως ο φλοιός κακαόδεντρου, εκχυλίσματα επιλεγμένων φυτών και υποπροϊόντα τους, προσφέρει στα φυτά μοναδικής ποιότητας τροφή. 
Με σύνθεση 2-0-20
Ποσότητα
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

Αυτό το προϊόν μπορεί να αγορασθεί από εδώ με αντικαταβολή

Κάντε μία ερώτηση για το προϊόν (0)

Περιγραφή προϊόντος 

Η Βιολογική Ακτιβοζίνη για κηπευτικά είναι ένα 100% οργανικό λίπασμα πλούσιο σε κάλιο. Η σύνθεση του προσδίδει ιδιαίτερες ιδιότητες στα φυτά αλλά και στο έδαφος. Ειδικότερα, ρυθμίζει την αναλογία του νερού μέσα στο φυτικό σώμα και παίζει σημαντικό ρόλο στη λήψη και μεταφορά των θρεπτικών ουσιών, διαδικασία απαραίτητη για να έχουμε πλούσια παραγωγή. Ενισχύει την ικανότητα του εδάφους να συγκρατεί νερό και θρεπτικά συστατικά, αυξάνοντας έτσι την αποδοτικότητα της λίπανσης. Για ελαφρά αμμώδη εδάφη ή εδάφη που είναι πλούσια σε μαγνήσιο η χρήση της είναι αναγκαία. 
  • Καλλιέργεια: Ανθοφόρα , Οπωροφόρα, Κηπευτικά, Αρωματικά
  • Συχνότητα εφαρμογής (ημέρες): 90
  • Λοιπά χαρακτηριστικά: Βιολογικό
  • καλλιέργειες: Κήπος, Επαγγελματικές συσκευασίες

Μοναδικά χαρακτηριστικά:

  • Βραδείας αποδέσμευσης-συνεχής θρέψη στο φυτό!
  • Μακρά δράση του οργανικού καλίου χωρίς κίνδυνο αύξησης αλατότητας του εδάφους
  • Ισχυρή ενδυνάμωση καλλωπιστικών ή νεαρών φυτών πριν τις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα όταν ο εμπλουτισμός σε άζωτο δεν είναι απαραίτητος
  • Ιδανικό και για λίπανση του γκαζόν το φθινόπωρο-αντοχή στη ξηρασία, κρύο, πάτημα!
  • Ενεργοποίηση των ευεργετικών μικροοργανισμών στο έδαφος
  • Εμπλουτισμός οργανικής ουσίας στο έδαφος
  • Σε μορφή minigran για τέλεια διανομή και απορρόφηση, χωρίς σκόνη !
  • Ασφαλές για ανθρώπους και κατοικίδια 
  • 100% οργανικό λίπασμα: σχηματίζεται ο χούμος που βοηθά στον εμπλουτισμό αλλά και τη διατήρηση των θρεπτικών συστατικών του εδάφους, που απελευθερώνονται σταδιακά από τη μικροβιακή ζωή του

Δοσολογία

Κηπευτικά: 5 - 12 kg/100 m² 
Βολβώδη λαχανικά: 4 – 10 kg/100 m² 
Φυλλώδη λαχανικά: 3 - 8 kg/100 m² 
Φρούτα: 5 - 10 kg/100 m² 
Τριανταφυλλιές & άνθη: 5 - 10 kg/100 m²  
Εδαφικά μίγματα: 2 – 4 kg/m³ 
Γήπεδα σπορ: 5 - 8 kg/100 m² 
Γήπεδα γκολφ: 5 - 8 kg/100 m² 
Γκαζόν: 5 - 8 kg/100 m² 

Σύνθεση

Σύνθετο οργανικό λίπασμα NPK 2-0-20
(2% Συνολικό άζωτο Ν εκ του οποίου 2% οργανικό άζωτο, 20% Οξείδιο του καλίου Κ2Ο διαλυτό στο νερό, 25% Οργανική ουσία)
Κατάλληλο για βιολογική γεωργία σύμφωνα με την κοινοτική οδηγία 2092/91.
Όλες οι Α' ύλες ζωικής προέλευσης είναι σύμφωνα με την κοινοτική οδηγία EC 1774/2002.
Οργανικό λίπασμα νέου τύπου Ε.Κ.
Αρ. Κυκλοφορίας Υπ. Αγρ. Ανάπτυξης Νο 09 (2008)
10 αντικείμενα

Γενικά

Προϊόν που αγοράστηκε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να επιστραφεί ή να αντικατασταθεί αν ο Πελάτης δε θέλει να το κρατήσει (δεν του αρέσει, δεν είναι το σωστό μέγεθος, δεν είναι το αναμενόμενο χρώμα, υπάρχει κάποιο ελάττωμα κλπ).

Κάθε πελάτης ή άτομο που ενεργεί με εντολή του, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/UΕ για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. 

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση από την Επιχείρηση, θα πρέπει απαραίτητα να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος. Η Επιχείρηση, αφού εξετάσει τις αιτιολογίες του Πελάτη και κάνει δεκτό το αίτημά του, τότε αυτός μπορεί να αποστείλει τα προϊόντα προς επιστροφή με δικά του έξοδα.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο 14 ημέρες από την παραλαβή του μηνύματος Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων.


Για να γίνουν δεκτές, οι επιστροφές πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του πακέτου από τον μεταφορέα
  • Το προϊόν δεν πρέπει να φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι σωστά κλεισμένη και χωρίς αυτή να έχει υποστεί φθορές
  • Θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί η φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος και αυτή να έχει εγκριθεί από την Επιχείρηση
  • Το προϊόν να έχει επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την Έγκριση Επιστροφής Προϊόντων
  • Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα, απαραίτητη είναι η προσκόμιση του Παραστατικού Πληρωμής της παραγγελίας

Η Επιχείρηση δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αλλαγή, αντικατάσταση, πίστωση ποσού ή επιστροφή χρημάτων αν δε πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.


Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Ο Πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα Αιτήματος Επιστροφής Προϊόντος
  2. Αν το Αίτημα Επιστροφής Προϊόντος γίνει δεκτό, ο Πελάτης λαμβάνει ένα e-mail με την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφεί το προϊόν
  3. Ο Πελάτης παραδίδει το δέμα με δική του χρέωση στον μεταφορέα της επιλογής του, ή σε περίπτωση δωρεάν επιστροφής, παραδίδει το δέμα στον μεταφορέα που του υποδεικνύεται
  4. Η επιστροφή επεξεργάζεται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραλαβής και ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες

Ολοκλήρωση της Επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση)

  2. Πίστωση του ποσού σε Κουπόνι για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας

  3. Επιστροφή του ποσού σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή στην Κάρτα απ' όπου πραγματοποιήθηκε η πληρωμή


Ποια ποσά επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος του προϊόντος
  • Τα βασικά έξοδα της αρχικής αποστολής (εφόσον αυτά είχαν καταβληθεί από τον Πελάτη)
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφή (εφόσον υπήρξε υπαιτιότητα της Επιχείρησης)

Ποια ποσά δεν επιστρέφονται στον Πελάτη

  • Το κόστος της αντικαταβολής
  • Το επιπλέον κόστος ειδικών αποστολών (που είχαν ζητηθεί από τον Πελάτη)
  • Το κόστος συσκευασίας δώρου
  • Τυχόν τραπεζικά έξοδα
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (εφόσον δε πρόκειται για λάθος της Επιχείρησης)

Διαδικασίες που αφορούν τα δέματα που δε παραδόθηκαν από τους Μεταφορείς

"ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ"

Πρόκειται για Παραγγελίες, των οποίων οι παραλήπτες δεν βρέθηκαν στη δηλωμένη διεύθυνση, δεν αναζήτησαν τα πακέτα μέσα στην προθεσμία που δίνεται, ούτε απάντησαν στις προσπάθειες της μεταφορικής για παράδοση του πακέτου. Μετά την επιστροφή του δέματος ένας εκπρόσωπος της Επιχείρησης θα επιχειρήσει να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να του αποστείλει και πάλι την παραγγελία ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας, εφόσον είχε προηγηθεί πληρωμή. Εάν δε καταστεί εφικτή η επικοινωνία με τον Πελάτη, η Παραγγελία ακυρώνεται άμεσα και η Επιχείρηση δεν εγγυάται για την εκ νέου διαθεσιμότητα των προϊόντων.

"ΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΣΟΥ"

Πρόκειται για πακέτο που ο πελάτης αρνήθηκε την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή και αποδοχή του πακέτου από την Επιχείρηση, ένα κουπόνι θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του πακέτου. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση του κουπονιού του και επιστροφή χρημάτων άμεσα από την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχόλια (0)

Ερωτήσεις (0)

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις προς το παρόν.


Η ερώτηση σας εστάλη με επιτυχία! Σύντομα κάποιος εκπρόσωπος μας θα σας απαντήσει.
Captcha